چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته شانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته شانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با محوریت نقش روحانیت و ائمه جماعات در دفاع مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۱۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ - 04September 2020

برنامه‌های ارتش در هفته شانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته شانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با پانزدهم تا بیست و یکم شهریور سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این هفته همایش و نمایشگاه روزآمدی و نگهداری، اقتصاد مقاومتی و خود اتکایی و همایش تخصصی تبیین نقش سینما در دفاع مقدس، را برگزار می‌کند.

نیروی پدافند هوایی ارتش نیز نشست تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس و نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع روحانیون در دفاع مقدس را در این هفته برگزار می‌کند. نیروی هوایی ارتش هم در هفته شانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزاری نشست تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس را به همراه مراسم تقدیر از سینماگران و آثار سینمایی دفاع مقدس در دستور کار خود دارد.

همچنین نیروی دریایی ارتش در این بازه زمانی همایش تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان روحانی را به همراه نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس در ستاد این نیرو برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار