مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

چهل‌سالگی دفاع مقدس را متفاوت برگزار خواهیم کرد

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» گفت: برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در این استان، متفاوت خواهد بود و تلاش می‌شود از ظرفیت‌های مختلف ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های استان در این راستا استفاده شود.
کد خبر: ۴۱۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ - 05September 2020

چهل‌سالگی دفاع مقدس را متفاوت برگزار خواهیم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان که امروز با حضور اعضاء در این اداره‌کل برگزار شد با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال در چهل سالگی دفاع مقدس متفاوت‌تر از گذشته برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برنامه‌ها از سوم خرداد شروع شده و ستاد استانی گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس نیز در قالب ۲۱ کارگروه فعالیت خود را از ابتدای سال شروع کرده و برنامه ریزی در راستای پاسداشت این ایام را با بهره گیری از ظرفیت‌های تمامی ادارات، سازمان‌ها و نهادها انجام داده است.

کوشکی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس فارس افزود: با توجه به شرایط موجود اکثر برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برنامه‌ریزی شده و اوج برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس به مدت ۱۰ شب برنامه زنده تلویزیونی با همکاری صداوسیمای مرکز فارس برنامه‌ریزی شده است که هر شب به یک قشر اختصاص داده شده که با حضور فرماندهان، رزمندگان و خانواده های شهدا برگزار خواهد شد.

کوشکی با بیان اینکه با بهره‌برداری از نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس ظرفیت تازه‌ای جهت استفاده و بهره‌برداری به وجود آمده است، گفت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی بازدید از این نمایشگاه برگزار می شود.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان پیشنهاد‌ها و برنامه‌های خود پرداختند و در پایان تصمیم‌گیری لازم در جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان گرفته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار