گام دوم/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تداوم پیروزی‌های ایران در گام دوم انقلاب اسلامی/ شهید سلیمانی یک مصلح جهانی بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود و برای اینکه اصحاب جهل و تاریکی و دست‌پروردگان نظام سلطه امنیت ملت‌ها را خدشه‌دار نکرده، آسایش خانواده را به هم نزنند و کلاس‌های درس را به هم نریزند، با تلاش خود، امنیت‌ را برقرار کردند.
کد خبر: ۴۱۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ - 05September 2020

شهید سلیمانی یک مصلح جهانی بود/پیروزی‌های جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب تداوم خواهد داشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین  صبح امروز (شنبه) در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر «ایثار و شهادت» در گلزار شهدای کرمان با اشاره به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خداوند شهادت را به سردارِ سر به دار توحیدی‌اش عنایت فرمود تا مقام این انسان بزرگ و بی نظیر جاودانه بشود.

وی با اشار به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه درس‌آموز بود» افزود: در آغاز گام دوم انقلاب و در راستای تحقق بیانیه گام دوم، سیدالشهدای جبهه مقاومت فاتحه الکتاب این گام محسوب می‌شود و اولین و مهم‌ترین عرصه، عرصه علم و دانش و شهادت است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرز‌های ایران اسلامی اتفاق افتاد و به این معنی است که مبارزه و جهاد و دفاع این شهید، امنیتی برای ایران اسلامی به ارمغان آورد که دشمنان هیچ‌گاه در طول سال‌های حضور این شهید در جبهه‌ها مقاومت که سکان فرماندهی و عَلَم جهاد و دفاع را در دست داشت، نتوانسته و نمی‌توانستند به امنیت ملت ایران خدشه‌ای وارد کنند.

وی ادامه داد: کما اینکه دشمنان بار‌ها قصد شومی داشتند که این شهید را در داخل کشور به شهادت برسانند، اما همان امنیت به ارمغان آمده از جهاد و دفاع شهید سلیمانی، مانع عملیاتی شدن آن نیت شوم می‌شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز امنیت پایداری در کشور ما از قبل جهاد و دفاع شهید سلیمانی به ارمغان آمده تا دانش‌آموزان ما سال تحصیلی جدید را که یک نیمسال آن در قرن جدید و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب است، با طیب خاطر و با آرامش و امنیت در سنگر علم و دانش به برداشتن گام‌های بلند و راهبردی برای ساختن ایران اسلامی آینده بپردازند؛ ایران اسلامی که خواهد توانست یک الگوی برتر و سازنده در جهان اسلام و در دنیای امروزی قلمداد شود.

وی عنوان کرد: دفاع و جهاد حاج قاسم سلیمانی دستاورد‌های بسیار بزرگ و یک فهرست بلند و مطوّلی از دستاورد‌ها را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران، جهان اسلام و بشریت به دنبال داشته و همه بشریت از دستاورد‌های این جهاد و دفاع بهره‌مند شدند.

سردار سلیمانی اظهار داشت: حقیقتاً شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود و برای اینکه اصحاب جهل و تاریکی و دست‌پروردگان نظام سلطه امنیت ملت‌ها را خدشه‌دار نکرده، آسایش خانواده را به هم نزنند و کلاس‌های درس را به هم نریزند، همه تلاش و توان خود را در قالب یک تفکر راهبردی و تحت مدیریت الهی ولایت فقیه به میدان آورد و در کنار سایر رزمندگانی که با او همراه بودند، امنیتی را رقم زدند که امروز شاهد هستیم کشور عراق ثبات پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عراق، سوریه و لبنان امن شد و امروز شاهد هستیم نظام سلطه در اتاق‌های توطئه و طرح‌ریزی خود هر زمان می‌نشینند، برآورد‌های پیش روی آن‌ها این است که ایران اسلامی چه نقشه‌ای برای ما دارد و انقلاب اسلامی چه طرحی برای در هم ریختن برنامه‌های ما دارد و این دستاورد بزرگ و راهبردی است که شهید سلیمانی برای ملت‌های دنیا و جهان اسلام و ملت ایران خلق کرد و آفرید.

وی بیان کرد: همان‌طور که در دفاع مقدس دانش‌آموزان ما به‌عنوان افسران میدان نبرد وارد عرصه‌های مختلف شده و نقش‌آفرینی کرده و ملت ایران ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و هزاران شهید فرهنگی و آموزگار تقدیم کرد تا در راهی که برای صلح و سعادت برگزیده است، در مقابل توطئه‌ها و حملات هجمه‌های نظام سلطه با اقتدار و عظمت به جلو برود و زمینه‌ساز ظهور ولی عصر (عج) باشد.

سردار سلیمانی عنوان کرد: در گام دوم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم دانش‌آموزان و معلمان در تسخیر قله‌های علم و دانش لحظه‌ای از تلاش و مجاهدت فروگذار نخواهند کرد.

وی گفت: امروز تداوم راه شهدای دانش‌آموز و دانش‌آموختگان مکتب حاج قاسم علم آموزی و دانش‌آموزی است. در حالی که کشور درگیر ویروس کروناست، با تدبیر مسئولان قرار است با دقت همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در ۴۱ سال گذشته موفقیت‌های ملت ایران ستودنی، افتخارآمیز و با عظمت است و قطعاً این پیروزی‌ها به طور چشمگیرتر در گام دوم انقلاب تداوم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار