فرمانده انتظامی استان مرکزی‌:

برگزاری باشکوه برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس یک ضرورت مهم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: باشکوه برگزار شدن برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس یک ضرورت مهم است که باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۴۱۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ - 06September 2020

برگزاری با شکوه برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس یک ضرورت مهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان مرکزی  امروز در نشست تخصصی با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی یک اقدام بسیار بزرگ و ارزشمند در استان بود که باب فعالیت‌های بسیاری در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در استان مرکزی باز کرد.

شهرستانی اضافه کرد: باشکوه برگزار شدن کنگره شهدای استان و انسجام بی‌نظیر در برگزاری برنامه های زیر مجموعه بسیار قابل تقدیر است و امروز اقدامات کنگره شهدای استان الگویی بسیار مناسب برای انجام سایر اقدامات است.

وی ادامه داد: تجلیل و سرکشی از خانواده‌های شهدا به برکت انقلاب اسلامی باعث ایجاد روحیه‌های مضاعف در مسئولان و نیروهای مسلح می شود و نیاز است با توجه به شرایط کرونایی این اقدام با روش‌ها و شیوه‌های ابتکاری همراه با حفظ دستورالعمل‌ها انجام شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: یک اقدام ابتکاری و ویژه که در طی این چند وقت اخیر در استان مرکزی در حال انجام است حضور جمعی فرماندهان نیروهای مسلح در منزل خانواده‌های شهدا است که این حضور علاوه بر اینکه برادری و اتحاد نیروهای مسلح را نمایش می دهد آثار و برکات بسیار زیادی هم به همراه دارد.

این مسئول ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در استان مرکزی فرصتی ارزشمند است که بار دیگر دستاوردها و ارزش‌هایی که در این چند سال وجود داشته بازخوانی شود اما به دلیل اهمیت کار نیاز است محصولات نمایشگاه از نظر محتوایی بسیار غنی در نظر گرفته شود.

شهرستای عنوان کرد: نیروی انتظامی استان مرکزی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه های مختلف و تخصصی اقدامات و تولیدات ویژه‌ای برای محتوای نمایشگاه در نظر گرفته که با همکاری ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی که وجود دارد باید استفاده از بستر فضای مجازی و رسانه‌ها بیشتر مورد توجه باشد و کاری که در کنگره شهدای استان در فضای مجازی اتفاق افتاد الگویی مناسب برای فعالیت چهل سالگی دفاع مقدس در حوزه سایبری است.

وی بیان داشت: آن چیزی که نیاز است در خصوص محتوای موجود در نمایشگاه بیشتر مورد توجه باشد هم اندیشی و تعامل فکری برای تولیدات اثرگذار است که همه اقشار جامعه را در برگیرد.

شهرستانی ادامه داد: با برگزاری با شکوه کنگره شهدای استان مرکزی و جایگاه درخشان این استان در دفاع مقدس مسئولان ارشد کشوری و عموم جامعه انتظار ویژه‌ای از استان دارد و لذا باشکوه برگزار شدن برنامه های چهل سالگی و خصوصا هفته دفاع مقدس یک ضرورت مهم است که باید به آن توجه شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: نشست صمیمی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان یک اتفاق بسیار خوب و مبارک است که خوشبختانه استان مرکزی با وجود فرماندهان خدوم و مجاهدی که دارد در این مسئله پیشگام است.

وی یادآور شد: نیاز است نشست‌های صمیمی و هم افزایی میان فرماندهان استمرار داشته باشد چرا که خوشبختانه این نشست‌ها منشا خیرات و برکات فراوانی بوده است.

شهرستای ابراز داشت: آن چیزی که در خصوص بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح باید بیشتر مورد توجه باشد تکریم و تجلیل از زحمات آنها و استفاده از تجربیات ارزشمندی که در طول خدمت کسب کردند است که با هم افزایی میان نیروها این اتفاق به خوبی رقم می خورد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح نیز باید در دستور کار همه ما باشد چرا که حفظ کرامت و منزلت پیشکسوتان یک امر ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار