استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

شرکت‌های دانش‌بنیان بهترین ابزار تحقق راهبرد جهش تولید

هوشنگ بازوند گفت: بهترین ابزار جهت تحقق راهبرد جهش تولید، شرکت‌های دانش‌بنیان هستند، اما به شرطی که این شرکت‌ها محصولات باکیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید کنند.
کد خبر: ۴۱۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 08September 2020

شرکت‌های دانش‌بنیان بهترین ابزار تحقق راهبرد جهش تولیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت و نقش شرکت‌های دانش بنیان در بهبود کیفیت تولیدات داخلی و افزایش صادرات اظهار داشت: تأسیس شرکت‌های دانش بنیان در استان کرمانشاه رشد قابل توجهی داشته چنانچه ١٢٠درصد در این باره رشد داشتیم.

وی افزود: واقعیت این است که یک شرکت دانش بنیان زمانی موفق است که بتواند کالای تولیدی خود را تجاری سازی و وارد بازار کند. متاسفانه خیلی از شرکت‌های دانش بنیان به این مرحله نرسیده‌اند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در سند اقتصاد مقاومتی کرمانشاه یکی از مواردی که بسیار پرررنگ برای تولید و جهش تولید دیده شده، توسعه شرکت‌های دانش بنیان است.

بازوند یادآورشد: بهترین ابزار جهت تحقق راهبرد جهش تولید، شرکت‌های دانش‌بنیان هستند، اما به شرطی که این شرکت‌ها محصولات باکیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید کنند و تا به این مرحله نرسند، مشکلی حل نمی‌شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار