سری جدید «شب‌های هنر» روی آنتن می‌رود

پخش سری جدید مجله شامگاهی ادبی- هنری «شب‌های هنر» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما از این هفته با تغییراتی از سر گرفته شد.
کد خبر: ۴۱۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ - 08September 2020

سری جدید «شب‌های هنر» روی آنتن می‌رودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در فصل جدید برنامه «شب‌های هنر» تغییرات ساختاری و محتوایی اعمال شده است. هرشب پرونده‌ای مربوط به موضوعات روز روی میز باز می‌شود و در هر بخش یک خبرنگار پرونده مذکور را ارائه می‌دهد.

«شب‌های هنر» همچون فصل‌های پیشین، اتفاق‌های روز جامعه در حوزه ادب، فرهنگ و هنر را ورق خواهد زد و با نگاهی تخصصی به آن‌ها می‌پردازد.

«شب‌های هنر» سه شب در هفته با اجرای شب‌های هنر» روی آنتن می‌رود. علاوه بر مولانیا که مجری اصلی برنامه است و رضا مهدوی و علیرضا بهرامی که در سری پیشین شب‌های هنر حضور و اجرا داشته اند، جابر قاسمعلی، ایوب آقاخانی، محمدرضا شرفی خبوشان، مسیحا ربیعی نیز به تازگی به جمع مجریان این برنامه اضافه شدند.

در این برنامه علاوه بر میز موسیقی، روایت، شعر، تئاتر و سینما میز جدیدی تحت عنوان میز تجسمی نیز اضافه شده که به مسائل حوزه هنر‌های تجسمی اختصاص دارد.

یکشنبه شب‌ها شب موسیقی و تجسمی، دوشنبه شب‌ها شب ادبیات داستانی (داستان و روایت) و سه شنبه شب‌ها شبِ نمایش (سینما و تئاتر) خواهد بود.

سرمقاله، گزارش‌های میدانی، حضور خبرنگاران تخصصی هر حوزه با مرور رخداد‌های هفته، ارتباط تلفنی با کارشناسان و خواندن پیامک‌های مخاطبان از جمله بخش‌های این قسمت است.

«شب‌های هنر» یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار