نماینده ولی فقیه در لرستان:

منزلت خانواده‌های شهدا نیز همانند خود شهدا رفیع است

حجت‌الاسلام «سید احمد‌رضا شاهرخی» گفت: منزلت و جایگاه خانواده‌های شهدا نیز همانند خود شهدا رفیع است و ثوابی کمتر از ثواب شهدا ندارند.
کد خبر: ۴۱۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ - 08September 2020

منزلت خانواده‌های شهدا نیز همانند خود شهدا رفیع استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان امروز در جریان سفر به معمولان، با خانواده شهید «موسی سیفی بیرانوند» دیدار کرد.

امام جمعه خرم‎آباد در این دیدار در سخنانی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ ملت هستند و شان و منزلت ما در خدمتگزاری به مردم و خانواده شهدا است، گفت: برای ما توفیقی شد که دیداری با خانواده شهید «موسی سیفی‌بیرانوند» داشته باشیم.

وی با بیان اینکه منزلت و جایگاه خانواده‌های شهدا نیز همانند خود شهدا رفیع است و ثوابی کمتر از ثواب شهدا ندارند، اضافه کرد: مشعل فروزانی که شهدا برافروخته‌اند، راه علوی‌است که به‌وسیله شهدا بلند شده و بعد از شهدا نیز به دست صالحین است، همان‌هایی که راه شهدا را ادامه می‌دهند که البته مصداق صالحین، خانواده‌های شهدا هستند.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: راه شهدا ادامه دارد و نظام اسلامی مقتدرانه به راهش ادامه می‌دهد البته مقاومت خانواده‌های شهدا در رسیدن نظام اسلامی به اهدافی که دارد، بسیار اثربخش است، بر این اساس، عدم موفقیت دشمن به‌ خاطر حضور مردم و خانواده‌های شهداست و این وظیفه ما را در جهت خدمت به مردم و نظام اسلامی و کسب رضایت مردم سنگین می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار