عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت:

توهین به پیامبر اکرم (ص) مبارزه با منادی آزادی انسان از گمراهی است

شیخ خلیل افرا گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر مهربانی (ص)، به بهانه آزادی بیان و عقیده، مبارزه و مقابله با منادی آزادی انسان از گمراهی است.
کد خبر: ۴۱۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 08September 2020

توهین به پیامبر اکرم (ص) مبارزه با منادی آزادی انسان از گمراهی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «شیخ خلیل افرا» عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به دنبال انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) در نشریه طنز فرانسوی «شارلی ابدو»، اظهار داشت: اسلام، دین آزادی و آزادگی و ترسیم نقشه نجات و رهایی از ظلمت و تاریکی است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه آزادی‌خواهان و مسلمانان است که دست کثیف و سیاست پلید حق‌ستیزان را از آستین تزویر، آشکار و در برابر صف دشمنان حق و حقیقت و اقدامات سخیفانه آنان بایستند و مقابله کنند گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر مهربانی (ص)، به بهانه آزادی بیان و عقیده، مبارزه و مقابله با منادی آزادی انسان از گمراهی است.

شیخ خلیل افرا با اشاره به اینکه بیگمان اهانت به ایشان، اهانت به بشریت و ارزش‌های والای آن و تمام انبیا و پیامبران الهی است افزود: این اهانت احمقانه را به شدت محکوم می‌کنم و همه مسلمانان جهان و حاکمان دولت‌های اسلامی و مجامع بین المللی را به واکنش صریح و محکم و قاطع دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها