با صدور پیامی؛

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران اهانت نشریه فرانسوی را به ساحت پیامبر اسلام محکوم کرد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی اهانت نشریه فرانسوی را به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) محکوم کرد.
کد خبر: ۴۱۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ - 10September 2020

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران اهانت نشریه فرانسوی را به ساحت پیامبر اسلام محکوم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی اهانت نشریه فرانسوی را به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله ‌القاصم‌الجبارین ‌‌و مذل‌ الکافرین‌‌ المتکبرین ‌الظالمین‌، الصلاة و السلام علی اشرف الانبیا والمرسلین ‌حبیب اله العالمین ‌ابالقاسم مصطفی‌محمد و صل‌ علی ‌‌ائمه ‌المعصومین ‌سیما بقیه‌ الله ‌‌فی‌الارضین‌

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک...

وبعد قال الله الحکیم فی محکم آیاته: بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الذین یوذن‌ الله ‌‌و رسوله‌ لعنهم ‌الله فی‌الدنیا والاخره ‌و اعدلهم‌ عذابا‌ مهینا» ۵۷/احزاب

(قطعاً آنانکه خدا و پیامبرش را می‌آزارند خدا در دنیا و آخرت لعنت‌شان می‌کند و برای آنان عذابی خوار کننده آماده کرده است.)

اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) رسول مهر و محبت و رحمت و مودت‌ را به محضر مبارک آقا امام زمان (عج) و رهبر فرزانه انقلاب، به همه قلوب ‌مجروح و جریحه‌دار عالم، عموم مسلمانان و شیعیان و آزادی خواهان جهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و این عمل شنیع و زشت را که در قالب کاریکاتور به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام توسط نشریه شارلی ابد و در کشور فرانسه جسارت و اهانت کرده و همچنین آتش سوزی قرآن کریم در کشور سوئد محکوم می‌کنیم.

بی‌تردید این اقدام جسارت‌ نشانه انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان مقاومت اسلامی و به جهت گسترش اسلام ناب محمدی و دین مبین اسلام در جهان، و به منظور انتقام از شکست‌های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادیخواهان جهان و پیروان مکتب هر از چند گاهی انجام می‌شود.

این تحرکات نه تنها اهانت به مقدسات مسلمانان بلکه شکستن حریم همه ادیان توحیدی و پیامبران الهی است. قطعاً مسلمانان جهان و آزادیخواهان جهان با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که فرمودند: «محکوم نکردن این جرم بزرگ به بهانه آزادی بیان عوام فریبی است»، با خشم خود پاسخ کوبنده به‌عاملین این جنایت خواهند داد.

وسیعلم‌الذین‌ ظلموا ای‌‌منقلب‌ ینقلبون

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار