معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر:

نقش رسانه انقلابی برای زمینه‌سازی تحقق تمدن نوین اسلامی

سرهنگ «علی نوری‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت و نقش رسانه در جامعه گفت: رسانه انقلابی می‌تواند زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.
کد خبر: ۴۱۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ - 10September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «علی نوری‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر یزد در کارگاه آموزشی توجیهی مدیران دفاتر و کانون‌های بسیج رسانه استان یزد با اشاره به اهمیت و نقش رسانه انقلابی در جامعه، گفت: این نقش در عصر حاضر به معنای واقعی کلمه تعیین‌کننده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر یزد افزود: در جهان امروز وقتی صحبت از معرفی کشور‌ها بر اساس تجهیزات، امکانات و نیرو‌های آن می‌شود فعالین فضای مجازی و رسانه‌ای آن کشور هم به‌عنوان لشکر محسوب می‌شوند که نشان از اهمیت موضوع رسانه است.

وی اظهار داشت: رسانه و به‌خصوص فضای مجازی به دلیل در دسترس بودن و جذابیت‌هایی که دارد دارای قدرت تأثیر بیشتری در مبانی تبلیغات است لذا اهمیت دادن به موضوع رسانه مشخص می‌شود.

نوری زاده با اشاره به نقش رسانه در انجام مأموریت‌ها و وظایف بسیج، گفت: سازمان بسیج رسانه به همین منظور شکل گرفت تا با استفاده از بستر و کارآمدی رسانه و فضای مجازی کار‌ها و اقدامات بسیج در فضای حقیقی را رسانه‌ای کند چراکه هر جا ما توانستیم از فضای رسانه‌ای به‌خوبی بهره‌برداری کنیم در این زمینه موفق بوده‌ایم.

وی در پایان افزود: موجودیت راه‌اندازی و وظیفه دفاتر و کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌ها به‌منظور سازمان‌دهی و انسجام در میان فعالان رسانه‌ای و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین این قشر از جامعه و همچنین گفتمان سازی فرهنگی و انقلابی در حوزه رسانه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها