بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در محکومیت اقدام موهن روزنامه فرانسوی؛

اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اعظم(ص) ادامه سناریوی اسلام‌ستیزی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در محکومیت اقدام موهن روزنامه فرانسوی در توهین به نبی اکرم (ص) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ - 11September 2020

اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اعظم(ص) ادامه  سناریوی اسلام‌ستیزی  است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در محکومیت اقدام موهن روزنامه فرانسوی در توهین به نبی اکرم (ص) بیانیهای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

دست پلید شیطان، یکبار دیگر از آستین یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر بیرون آمد؛ با حرکت شرم آور نشریه فرانسوی در باز نشر کاریکاتور موهن علیه نبی مکرم اسلام، قلوب تمامی آزادی‌خواهان، موحدان و متدینان جهان به ویژه یک و نیم میلیارد مسلمان عالم  جریحه‌دار شد.

این اقدام شیطنت آمیز، در حقیقت  ادامه همان سناریوی تخریب چهره اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته استکبار جهانی است که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های دشمن قسم خورده‌ی مسلمانان، آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌الملل، با هدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین هر روز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود؛ اینگونه  اقدامات بیش از هر چیز دشمنی و کینه‌ورزی دنیای غرب با  مسلمانان را نشان می‌دهد.

حمایت دولتمردان غربی از این اقدام قبیح نشریه فکاهی «شارلی ابدو»، تقویت چرخه خشونت و اسلام هراسی است؛ چرا که دین مبین اسلام عدالت محور است و هرگونه ظلم، بی‌عدالتی و تجاوز به حقوق دیگران و توهین به کرامت انسانی را نکوهش می‌کند. دولت‌هایی که  گسترش این دین الهی در سراسر دنیا را مانعی برای رسیدن به اهداف دنیوی خود می‌دانند، یک روز به بهانه آزادی، فعالیت گروه‌های تروریستی و کشتار زنان و کودکان در فلسطین، افغانستان، یمن، عراق و سوریه  را آزاد و حمایت و پشتیبانی از آنها را توجیه می‌کنند، روز دیگر توهین به ادیان الهی و ارزش‌های والای انسانی و مقدسات صدها میلیون انسان را توجیه و حتی ترویج و از آن به عنوان آزادی بیان یاد می‌کنند.

 بنابراین بازنشر تصاویر موهن پیامبر اکرم (ص) اقدامی در راستای حمایت از افراطی گری‌ها بوده و این اقدام «شارلی ابدو» دلیل روشنی بر اهداف عامدانه، برای تحریک احساسات مسلمانان و تحقیر آنان بوده است.

قطعاً این‌گونه اقدامات برای تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا محمد مصطفی(ص)، پیامبر رحمت و مهربانی، ناشی از ضعف دشمنان در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی (ص) و  خشم آنان نسبت به  گرایش روزافزون انسان‌های طالب حقیقت و تشنه معرفت به این دین الهی است. غافل از اینکه طبق وعده خداوند باریتعالی که در قرآن کریم آمده است: «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»، این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به‌جایی نخواهد برد و این نور مقدس هر روز فروزان‌تر خواهد شد و به یاری خدا و در ظل  توجهات حضرت ولیعصر(عج)،  این‌گونه نقشه پردازی‌های دشمن مانع تداوم حرکت باشکوه مسلمانان به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و نجات بشریت از چنگال مستکبران نخواهد شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در کنار ملت رشید و غیور ایران اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان، ضمن محکوم نمودن این جسارت به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) و اعلام انزجار از این اقدام، خواهان محکومیت این اقدام موهن، توسط کلیه فرقه‌های مختلف اسلامی اعم از شیعه و سنی بوده و اعتراضات خود را به هر نحو ممکن اعلام می‌نماید و  از فعالان مذهبی و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز می‌خواهد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در نظام حقوقی بین الملل، توهین کنندگان به پیامبر اعظم (ص) را مورد تعقیب قضایی قرار داده تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها