شهادت پرستار بیمارستان قلب ساری بر اثر کرونا

«سیده فاطمه شفیعی‌نژاد» پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س) شهرستان ساری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفت و به جمع شهدای سلامت پیوست.
کد خبر: ۴۱۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ - 11September 2020

شهادت پرستار بیمارستان قلب ساری بر اثر کرونابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سیده فاطمه شفیعی‌نژاد» پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س) شهرستان ساری که در روزهای اخیر به ویروس کرونا مبتلا شده بود بر اثر ضایعات ریوی ناشی از این این بیماری، ظهر جمعه (21 شهریور) دعوت حق را لبیک گفت و به جمع شهدای سلامت پیوست.

«سید عباس موسوی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت پرستار مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه زهرا (س) ساری گفت: اینجانب فقدان این همکار ارزشمند را به خانواده محترم ایشان، همکاران گرانقدر، جامعه پزشکی و پرستاری استان تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق، برای تمام همکارانی که در این سنگر مقدس ارائه خدمت می‌کنند سلامتی مسالت دارم.

دکتر «ابوالقاسم فلاح» رییس مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی حضرت فاطمه زهرا (س) ساری نیز طی پیامی شهادت شهیده راه سلامت سیده فاطمه شفیعی نژاد را تسلیت گفت.

در پیام رییس مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی حضرت فاطمه زهرا (س) ساری آمده است: روح بلند سیده جلیل القدر مرحومه مغفوره خانم سیده فاطمه شفیعی‌نژاد از پرسنل ایثارگر و خدوم پرستاری این مرکز به ملکوت اعلی پیوست.

شیرزنی که بنا به گواه همکارانش در ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به بیماران  بی‌نظیر بود. ایشان علیرغم اینکه در بخش حساس و مهم ای سی یو جراحی قلب انجام وظیفه می‌نمود ولی بارها داوطلب خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شد و در نهایت هم در این مسیر شربت شهادت نوشید و در ظهر جمعه مورخ بیست و یکم شهریور ماه 1399 به جده‌اش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیوست.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده و بستگان بخصوص به پدر بزرگوارشان حضرت حجت‌الاسلام و المسلیمن حاج آقای شفیعی‌نژاد، مادر گرانقدر و همسر و دختران داغدیده‌اش و همجنین پرسنل زحمتکش بیمارستان و تمامی ایثارگران عرصه سلامت ایران عزیز تسلیت عرض نموده از خدای بزرگ برای آن شهیده سعیده غفران الهی و برای بازماندگان صبر آرزومندم. روحش شاد و مشمول رحمت الهی باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار