عضو شورای برنامه‌ریزی علوم دینی اهل سنت بوشهر؛

اسلام، دین آزادی و رهایی از ظلمت و تاریکی است

شیخ خلیل افرا گفت: اسلام، دین آزادی و آزادگی و ترسیم نقشه نجات و  رهایی از ظلمت و تاریکی است وظیفه همه آزادی‌خواهان و مسلمانان است که دست کثیف و سیاست پلید حق‌ستیزان را از آستین تزویر، آشکار و در برابر صف دشمنان حق و حقیقت و اقدامات سخیفانه آنان بایستند و مقابله کنند.
کد خبر: ۴۱۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ - 11September 2020

اسلام، دین آزادی و رهایی از ظلمت و تاریکی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «شیخ خلیل افرا» عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت استان بوشهر در بیانیه‌ای با محکوم کردن  اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) در نشریه طنز فرانسوی «شارلی ابدو» اظهار داشت: اسلام، دین آزادی و آزادگی و ترسیم نقشه نجات و  رهایی از ظلمت و تاریکی است وظیفه همه آزادی‌خواهان و مسلمانان است که دست کثیف و سیاست پلید حق‌ستیزان را از آستین تزویر، آشکار و در برابر صف دشمنان حق و حقیقت و اقدامات سخیفانه آنان بایستند و مقابله کنند.

وی، توهین به ساحت مقدس پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) به بهانه آزادی بیان و عقیده را مبارزه و مقابله با منادی آزادی انسان از گمراهی دانست و گفت: بی‌گمان اهانت به  ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام(ص)، اهانت به بشریت و ارزش‌های والای آن و تمام انبیا و پیامبران الهی است.

شیخ خلیل افرا تاکید کرد: همه مسلمانان جهان و حاکمان دولت‌های اسلامی و مجامع بین المللی را به واکنش صریح و محکم و قاطع دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار