رحمانی فضلی:

برگزاری انتخابات در شرایط کرونا، تجربه‌ای برای سال ۱۴۰۰ است

وزیر کشور گفت: از تجربیات امروز و برگزاری انتخابات در شرایط کرونا، برای انتخابات ۱۴۰۰، در صورت تداوم وضعیت کرونایی استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۴۱۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ - 11September 2020

برگزاری انتخابات در شرایط کرونا، تجربه‌ای برای سال ۱۴۰۰ استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از فرآیند برگزاری دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید و اظهار داشت: امروز به لطف خدای متعال و همت نیروهای نظارتی، اجرایی، امنیتی، انتظامی، رسانه ای و اطلاع رسانی و همه کسانی که در حوزه انتخابات به ما کمک می کنند، مرحله دوم انتخابات در ۸ استان، ۲۳ شهرستان و در ۱۰ حوزه انتخابیه برگزار می شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه به لطف خدا، روند کار بسیار خوب بوده و مشکل خاصی وجود نداشته است؛ گفت: ویژگی این مرحله این است که با بیماری کرونا مواجه هستیم. لذا در این دور از انتخابات، مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه شرایطی که اشاره شده بود رعایت شد.

وی تصریح کرد: دستورالعمل های بهداشتی نظیر همراه داشتن خودکار شخصی، ماسک مورد تاکید قرار گرفته و همچنین امکانات ضدعفونی در شعب اخذ رای گیری و همچنین امکان ایستادن در صف در نظر گرفته شده است.

وزیر کشور ابزار امیدواری کرد: با انتخابات سالم و قانونی که امروز خواهیم داشت و با آسیب شناسی دقیق بتوانیم جمع‌بندی خوبی برای برگزاری انتخابات باشکوه ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشیم تا در صورت تداوم داشتن وضعیت کرونا در انتخابات ۱۴۰۰ ملاحظات و شرایط خاص خودش را در نظر بگیریم.

رحمانی فضلی یادآور شد: یکی از مأموریت‌های همه نیروهای ما امروز این است که تمام مواردی که می‌تواند برای آینده الگوی مناسبی باشد، احصا شود.

وزیر کشور در پایان از همه دست اندرکان امر انتخابات و به خصوص از مردم خوب ۱۰ حوزه انتخابیه که با نظم و انضباط در انتخابات شرکت می کنند، تشکر و خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور مردم در ساعت های تعیین شده، رای گیری انجام شود و در نهایت کار شمارش و اعلام نتایج را بموقع داشته باشیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار