تحلیلگر نظامی صهیونیست:

«سیدحسن نصرالله» نقطه ضعف اسرائیل را خوب می‌داند

«آلون بن دیوید» در یک روزنامه عبری نوشت که «سیدحسن نصرالله» نقطه ضعف اسرائیل را خوب می‌داند و از نگه داشتن ما در حالت آماده‌باش لذت می‌برد.
کد خبر: ۴۱۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 12September 2020

«سیدحسن نصرالله» نقطه ضعف اسرائیل را خوب می‌داندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس٬ «آلون بن دیوید» تحلیلگر نظامی صهیونیست در روزنامه عبری «معاریو» نوشت که ساکنان جبهه شمالی صهیونیست‌ها شکایت دارند که چرا دیگر نظامیان و گشت‌های ارتش رژیم اسرائیل را در مرز‌ها نمی‌بینند.

این تحلیلگر صهیونیست اظهار داشت که در شعبه اطلاعات اسرائیل سوال می‌شود که اسرائیل چگونه در سوریه ضربه می‌خورد و «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله همواره سیگنال‌هایی ارسال می‌کند مبنی بر اینکه هیچ ضربه‌ای بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی ادامه داد که این امر نقطه ضعف اسرائیل را مشخص می‌کند و ما از پاسخ دادن به حملات منصرف می‌شویم؛ درحالیکه حزب‌الله از نگه داشتن ما در حالت آماده‌باش لذت می‌برد.

بن دیوید در ادامه تصریح کرد: ساکنان جبهه شمالی از اینکه چرا نظامیان و گشت‌های ارتش در مرز‌ها نیستند شکایت داشته و احساس می‌کنند که امنیتشان در خطر است.

وی خاطرنشان کرد: در حالیکه اسرائیل تهدید می‌کند که هرگونه ضربه به ارتش٬ با مورد هدف قرار دادن زیرساخت‌های لبنان پاسخ داده می‌شود٬، اما نصرالله همچنان تاکید می‌کند که تعرض به یک عنصر حزب‌الله٬ با پاسخی قاطع همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار