فوت ۴ تن از والدین شهدا در هفته گذشته

در هفته گذشته چهار تَن از والدین شهدای دوران دفاع مقدس به فرزندان شهید خود پیوستند.
کد خبر: ۴۱۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ - 12September 2020

فوت ۴ تن از والدین شهدا در هفته گذشتهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در هفته گذشته چهار تن از والدین دارای دو شهید به فرزندان شهید خود پیوستند.

براساس این گزارش حاجیه‌خانم «شهربانو کاملی» مادر شهیدان «اسدالله و عزیزالله براتی»، از استان خراسان شمالی به علت کهولت سن، پس از سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش دار فانی را وداع گفت.

شهید اسدالله براتی متولد سال ۴۰ بود که در سال ۶۰ در تنگه چذابه به فیض شهادت رسید و شهید عزیزالله براتی نیز متولد سال ۴۲ بود که در سال ۶۱ در شلمچه به شهادت رسید.

حاجیه خانم «گوهر عباسی» مادر شهیدان «غلامعلی و محسن شیرزادی» به فرزندان شهیدش پیوست. شهید غلامعلی شیرزادی سال ۳۴ متولد شد و سال ۶۲ در بانه در عملیات والفجر ۴ به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید محسن شیرزادی سال ۴۴ متولد شد و سال ۶۲ در عملیات والفجر ۱ در منطقه فکه شرهان به شهادت رسید. همچنین شهید قاسم عباسی برادر آن مرحومه نیز دوم اسفندماه ۶۴ در عملیات والفجر ۸ و در منطقه فاو به شهادت رسید.

پدر معظم شهیدان «عباس و محمد خسروی» از شهرستان کاشان استان اصفهان به علت بیماری و کهولت سن، سه‌شنبه ۱۸ شهریورماه در سن ۹۲ سالگی به رحمت ایزدی پیوست. بسیجی شهید عباس خسروی، متولد سال ۴۳ در کاشان، سال ۶۱ در عملیات خیبر در منطقه طلائیه به شهادت رسید و بسیجی شهید محمد خسروی متولد سال ۴۶ در کاشان، سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.

حاجیه خانم «زهرا جمالی» مادر شهیدان والامقام «حمیدرضا و علیرضا ایراندوست» به علت بیماری و کهولت سن پنجشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۹ در سن ۸۵ سالگی به ملکوت اعلی پیوست. شهید علیرضا ایراندوست سال ۳۹ در میمه دیده به جهان گشود و سال ۶۰ در مریوان به فیض شهادت نائل آمد. شهید حمیدرضا ایراندوست سال ۴۳ دیده به جهان گشود و سال ۶۲ در عملیات والفجر۴ به جرگه شهیدان راه الله پیوست. مزار این دو شهید گرانقدر در گلزار شهدای شهر میمه واقع است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار