نماینده مردم صومعه سرا در مجلس:

کشور‌های تحریمی متحد شوند/ لزوم تقویت اقتصادی ایران با چین و روسیه

سید کاظم دلخوش گفت: ما باید ارتباطات اقتصادی خود را با کشورهایی، چون روسیه، چین و ترکیه ارتقا دهیم تا از این طریق بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.
کد خبر: ۴۱۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ - 12September 2020

کشور‌های تحریمی متحد شوند/ لزوم تقویت اقتصادی ایران با چین و روسیهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در گفت‌وگویی درباره تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها در مجلس اظهار داشت: بخشی از مشکلات اقتصادی ما به این علت است که نتوانستیم از ظرفیت کشور‌های منطقه و دوست به ویژه در بخش اقتصادی، پولی و مالی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ارزش پول ملی ما کاهش یافته و در مقابل، ارز‌های خارجی، چون یورو و دلار روز به روز گران‌تر می‌شود و باید برای حل این مشکل راهکاری اندیشیده شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید ارتباطات اقتصادی خود را با کشورهایی، چون روسیه، چین و ارتقترکیه ا دهیم تا از این طریق بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

دلخوش بیان کرد: اگر هدف از تشکیل باشگاه تحریمی‌ها این باشد که کشور‌های همسو با یکدیگر بویژه در زمینه اقتصادی متحدتر شوند و در مقابل تحریم‌ها و زورگویی‌های غرب بایستند، کار بسیار خوبی است و بنده موافق تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها در مجلس هستم.

وی گفت: ما باید از وجود کشور‌های قدرتمندی مانند روسیه برای مقابله با تحریم‌ها به خوبی استفاده کنیم و باید ارتباطات تجاری خود را با کشور‌های متحد خود گسترش دهیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار