برگزاری طرح «سه شنبه‌های تکریم» با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح «سه شنبه‌های تکریم» با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تجلیل از خانواده شهید «پرنیان» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ - 12September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «مظفر سالاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد با اشاره به برگزاری طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حال برگزاری است که مسئولان کانون‌های مساجد در سراسر کشور به منظور قدردانی از مقام شامخ شهدا در هر سه شنبه با حضور در منزل خانواده شهدا از آنها قدردانی می‌کنند.

وی افزود: کانون‌های مساجد استان یزد نیز همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری این برنامه کرده‌اند و تاکنون نیز هشت هفته از برنامه را در کانون‌های مختلف برگزار کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: این هفته از برنامه سه‌شنبه‌های تکریم نیز با حضور مجازی سید «عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «حبیب الله ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور  برگزار می‌شود که از خانواده شهید «پرنیان» تجلیل و قدردانی می‌شود.

حجت الاسلام سالاری گفت: در این دیدار مسئولان استانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم آن‌ها به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد خاطرنشان کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه این ویژه برنامه به صورت محدود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها