حجت‎الاسلام والمسلمین رئیسی:

دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال اخلال در جامعه است

رئیس قوه قضاییه گفت: دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی به دنبال اخلال در جامعه است و همکاری همه قوا و به خط شدن تمامی ظرفیت کشور یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.
کد خبر: ۴۱۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ - 13September 2020

دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال اخلال در جامعه استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‎الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در حاشیه نشست سران قوا، اظهار داشت: امروز دشمن با جنگ روانی، اقتصادی و رسانه ای به دنبال مایوس کردن مردم و به دنبال اخلال در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در جامعه ماست و در این شرایط همکاری همه قوا و به خط شدن همه ظرفیت کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: اگر موفقیتی در مقابله با ویروس کرونا داشتیم به این دلیل بود که همه ظرفیت کشور به خط شد؛ بویژه حضور و مشارکت مردم بسیار نقش آفرین بوده است.

رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن ایجاد یاس را در بین مردم دنبال می کند و ما باید با اقدامات در همه حوزه‌ها اجرایی، تقنینی و قضایی و نظارتی و پیگیری ایجاد امید در مردم را دنبال کنیم.

حجت‎الاسلام رئیسی افزود: بحث هایی که امروز مطرح شد دغدغه هایی است که در بین مردم وجود دارد و باید دغدغه همه ما باشد و همه باید در جهت رفع مشکلات و گره گشایی از زندگی مردم عزیزمان باشند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار