چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان خبر داد؛

برگزاری ۲۴۳ برنامه برای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در کردستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از برگزاری ۲۴۳ برنامه گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ - 14September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز در جلسه ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تصمیم صورت گرفته از سوی مرکز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در امسال فقط مختص به هفته اول مهر نبوده و این فعالیت‌ها و برنامه‌ها از خرداد و همزمان با آزادسازی خرمشهر آغاز شده است.

وی ضمن اشاره به تشکیل منظم جلسات ستاد چهل سالگی دفاع مقدس در استان کردستان در سایه مشارکت و همکاری همه ادارات و سازمان‌های دولتی، عنوان کرد: تاکنون فعالیت‌های بسیار خوبی در این استان در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس صورت گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان گفت: بر اساس گزارش‌های اعلام شده تاکنون در مجموع ۲۴۳ فعالیت و برنامه گرامیداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس در استان کردستان برگزار شده است.

وی ضمن تأکید بر لزوم مشارکت فعال‌تر ادارات و سازمان‌های دولتی در این بخش، یادآور شد: انتظار می‌رود که همه ادارات ضمن همکاری و تعامل مناسب با دبیرخانه ستاد چهل سالگی دفاع مقدس گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را به صورت مستمر و منظم اعلام کنند.

مالکی ضمن اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس همزمان با ۳۱ شهریور ماه در سنندج، متذکر شد: متاسفانه تاکنون اقدام قابل توجهی در این راستا صورت نگرفته اما انتظار داریم که در فرصت باقی مانده و در سایه مشارکت و همکاری بهتری همه ادارات و سازمان‌های دولتی این نمایشگاه ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن برپا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار