رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد:

راه‌اندازی ۱۶شبکه جدید فارسی زبان علیه اسلام در دو ماه اخیر

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در طی این دو ماه اخیر آمریکایی‌ها با پول هنگفتی که داده‌اند ۱۶ شبکه جدید فارسی زبان راه‌اندازی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳ - 21February 2015

راه‌اندازی ۱۶شبکه جدید فارسی زبان علیه اسلام در دو ماه اخیر

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام و المسلمین سالک عصرجمعه(1 اسفند) در اختتامیه طرح آفاق اندیشه 2 که در مجتمع آموزشی امام علی(ع)قم  برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی به محوریت و معماری امام راحل و بر اساس سیاستهایی که از متن فقه آل محمد(ص) تنظیم شد و به جهان در قالب حکومت اسلامی و برخورد دو سیاست قوی نه شرقی و نه غربی و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی، در دنیا پدیده جدیدی را فراهم کرد که  به عنوان یک امانت الهی در اختیار ماست.

وی گفت: ما پشتیبان این فرهنگ هستیم، علمای شیعه تلاش های زیادی کردند و باید عمق این امانت را بشناسیم و بار اصلی بر دوش مردم است زیرا انقلاب، برای مردم است.

*بین دو فجر انقلاب و ظهور قرار داریم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش فضای مجازی گفت: در شرایطی زندگی میکنیم که اگر محیط اطراف خود را نشناسیم نمی توانیم از این انقلاب دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: ما بین دو فجر قرار داریم، یکی فجر انقلاب اسلامی و دیگری فجر ظهور حضرت مهدی(عج) که بین این دو در حال حرکت هستیم؛ لذا باید در جدول زمان بندی در اردگاه امام عصر(عج) جایگاه خود را بدانیم و مشخص کنیم.

*اردوگاه ولایتفقیه محلی برای تمرین اردوگاه امامت است

وی بیان داشت: امروز در اردوگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و این اردوگاه تمرینی برای حضور در اردوگاه امام عصر(عج) است، یعنی نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب باشیم و اگر خوب سربازی کردیم میتوانیم در اردوگاه امام عصر(عج) نیز به خوبی سربازی کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید بستر مساجد به گونهای باشد که بتواند این موضوع را ساماندهی کرده و با جهت دهی به فجر ظهور تلاش کند و در این زمینه کانونهای فرهنگی هنری مساجد وظیفه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با اشاره به نقش روحانیت گفت: روحانیت نقش موثری در مساجد دارند و باید بکوشند تا فجر ظهور در مساجد گسترش یابد و مردم به این سمت سو پیش روند.

وی تصریح کرد: کانونهایی که حول محور امام جماعت هستند موفقترند و باید با همفکری و کمک همدیگر در رفع مشکلات فرهنگی گام بردارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمن با گسترش شبهات در راستای مبارزه با فرهنگ تلاش می کند و کانونهای فرهنگی هنری مساجد نباید چنین اجازهای دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: در طی این دو ماه اخیر آمریکاییها با پول هنگفتی که دادهاند 16 شبکه جدید فارسی زبان راهاندازی کردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار