مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس در اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان

«علی حسینی» گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان همانند سال‌های گذشته در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس برپا خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ - 15September 2020

«علی حسینی» مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسT اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی استان کرمان همانند سالهای گذشته در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس برپا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم درس ایثار، شجاعت و گذشت شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به جامعه معرفی کنیم گفت: با توجه به اینکه مردم از همه اقشار به این اداره کل مراجعه می کنند، فرصت بسیار خوبی در جهت معرفی شهدای استان در قالب نمایشگاه است.

علی حسینی با اشاره به اینکه همه ساله این اداره کل یادواره شهدای تامین اجتماعی را برگزار می کند گفت: این یادواره به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای تامین اجتماعی استان با بیان اینکه گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و به کار بستن سیره زندگی این عزیزان باعث وجود برکت در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم است گفت: تلاش می‌کنیم که امسال با شرایط موجود، نمایشگاهی فرهنگی با محتوای محرم، فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت مکتب حاج قاسم و شهدای سلامت داشته باشیم.

وی ادادمه داد: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در هفته دفاع مقدس در محوطه بیرونی این سازمان نیز در حال آماده سازی است.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمان در پایان با اشاره به اینکه کارکنان این سازمان درهنگام نیاز به صورت خودجوش در صحنه حاضر می شوند گفت: درخصوص کمک های مومنانه و لبیک بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیش از یکصد بسته کمک مومنانه به افراد نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار