برنامه‌های شهرداری تهران به‌مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام شد

همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، شهرداری تهران میزبان برنامه‌هایی در سطح این شهر خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ - 15September 2020

برنامه‌های شهرداری تهران به‌مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، شهرداری تهران میزبان برنامه‌هایی در این شهر خواهد بود که یکی از این برنامه‌ها نصب سردیس سردار شهید «محمدابراهیم همت» در ایستگاه متروی «شهید همت» است.

همچنین، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم «زنگ دانش‌آموز شهید» که هر سال در سالن ندبه بهشت زهرا (س) با حضور تعداد زیادی از دانش‌آموزان و مقامات نظامی و مدیران شهری در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شد، به‌صورت محدود برگزار خواهد شد.

از سویی دیگر، امسال سازمان بهشت زهرا (س) مزار شهدای گمنام را با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس، عطرافشانی و گلباران می‌کند.

یکی دیگر از اقدامات شهرداری تهران به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، نصب تصاویر شهیدان در سطح شهر است که در این راستا، سازمان زیباسازی و سازمان بسیج شهرداری، تصاویر یک‌هزار شهید دفاع مقدس را در سطح شهر نصب خواهد کرد.

علاوه بر این، نمایشگاه‌ عکس‌های دفاع مقدس، کتاب‌ها و آثار شهدا، در تمامی ساختمان‌های ستادی شهرداری و برخی ایستگاه‌های مترو برپا می‌شود.

همچنین علاوه بر اجرای لیزریوم روی بدنه برج میلاد، نمایشگاه عکسی نیز با موضوع دفاع مقدس و جهادگران عرصه سلامت در برج میلاد برگزار خواهد شد.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری هم در هفته دفاع مقدس، مسابقه‌ای با عنوان «هر تصویر یک پیام» را برگزار می‌کند و در نهایت به برگزیدگان پیام‌ها و خاطرات مرتبط با تصویر، هدایای نفیس اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار