حجت الاسلام رئیسی:

کارنامه دستگاه قضا در برخورد با مواد مخدر درخشان است

دادستان کل کشور اعلام کرد: کارنامه دستگاه قضا در برخورد با مواد مخدر کارنامه درخشانی است.
کد خبر: ۴۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ - 21February 2015

کارنامه دستگاه قضا در برخورد با مواد مخدر درخشان است

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، حجتالاسلاموالمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: قوه قضاییه در برخورد با مواد مخدر بهویژه قاچاقچیان، شبکهها، باندها و سر شبکههای مواد مخدر اراده جدی دارد.

دادستان کل کشور خواستار فعال شدن اردوگاههای بازپروری در کشور شد و اظهار داشت: اردوگاههای بازپروری حتماً باید در کشور فعال شود به نحوی که هیچ معتاد متجاهری که آلوده کننده شهرها است در شهرها پرسه نزند.

وی تأکید کرد: تشکیل اردوگاههای کار و اشتغال و بازسازی و نگهداری از معتادان یکی از مسائلی است که بر آن تأکید دارم.

رئیسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر شناسایی پولهای کثیف حاصل از مواد مخدر و استفاده از آن در فعالیتهای انتخاباتی و سیاسی اظهار داشت: آنچه مسلم است این است که قاچاق مواد مخدر و پولهای ناپاک حتماً بهوسیله ساک و چمدان جابهجا نمیشود و قاچاقچی تلاش میکند تا این پولهای ناپاک را در گردشهای مالی سیستم پولی و بانکی جابهجا کند.

وی اضافه کرد: در یکی از شهرها 120 حساب بانک را شناسایی کردیم و با بررسیهای انجام شده که به نظر میرسید این حسابها در رابطه با مواد مخدر باشند آنها را مسدود کردیم اما هیچکس به دنبال این حسابهای بانکی نیامده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: توصیه ما این است اگر از ناحیه نیروی انتظامی یا دستگاههای اطلاعاتی به بانکها اعلام شد که گردش مالی یک شعبه بانکی کاملاً غیرمتعارف است حتماً نظام بانکی همکاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها