فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا؛

فرهنگ‌سازی از ثمرات دفاع مقدس است

امیر «شفیعی» ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است که در دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان اسلام با از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری‌‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی همه جریان‌‏ها را تحت الشعاع قرار داده است.
کد خبر: ۴۱۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ - 20September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد، «امیرحسین شفیعی»، فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا با صدور پیامی، فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام امیر شفیعی بدین شرح است:

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین
 
دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏‌های آن، در تاریخ شکوهمند کشورمان به یادگار مانده و خواهد ماند.  
 
ایران اسلامی هرگز به منظور قدرت‏‌طلبی وارد جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود و خاک و ناموس‌شان در مقابل دشمنان دفاع کنند.
 
یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است که در دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان اسلام با از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری‌‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‌‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.
 
چهل سال عزت و احترام ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار نیروهای مسلح و مردم غیور کشورمان به دست آمده است که از تاریخ این سرزمین پاک نخواهد شد.
 
ارتش انقلابی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس تلاش خود را به کار بست تا ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی نیافتد و در این راه نیز شهدای بسیاری تقدیم مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران و آذربایجان کرد.
 
اینجانب از طرف همه همرزمانم در تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور آذربایجان‌شرقی تبریک و تهنیت عرض نموده و پیشرفت روز افزون کشورمان را خواستارم.
 
سرتیپ دوم ستاد، امیرحسین شفیعی
فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار