چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

هفته دفاع مقدس، هفته آموزش آموزه‌های سردار شهید «سلیمانی» است

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» با بیان اینکه اگر دشمنان سردار حاج «قاسم سلیمانی» را به شهادت می رسانند به علت ترس از نیروهای مسلح ما است، گفت: هفته بزرگداشت دفاع مقدس، هفته آموزش آموزه‌های رزمندگانی مانند شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۴۱۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ - 20September 2020

هفته دفاع مقدس، هفته آموزش آموزه‌های سردار شهید «سلیمانی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان بوشهر و اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع هشت ساله ایران اسلامی در مقابل تهاجم گسترده جهان استکبار به دست رژیم بعث، والاترین نشان اقتدار و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابل جهان استکبار ایستاد، گفت: یک جبهه بسیار پر قدرت جهانی در مقابل یک انقلاب نوپیدا و جوان قرار گرفت؛ اما این انقلاب با هدایت های امام خمینی (ره) و شجاعت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و عموم مردم یک حماسه ای رقم زد که در تاریخ جهان و تاریخ معاصر به عنوان یک معجزه تلقی می شود.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: ایمان به خدا، دارا بودن روحیه جهاد و ایثار، وحدت و همدلی تمام مردم حول محور ولایت، ابتکار و دانش بنیانی و برنامه ریزی نیروهای مسلح، عشق به اسلام، روحیه شهادت طلبی باعث خلق این حماسه شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس والاترین فراز تاریخ ایران اسلامی است، افزود: مهمترین بخش و شکوه دفاع مقدس ایمان، تقوا، مجاهدت و توانمندی در عرصه های میدانی بود که به‌خوبی توسط نیروهای مسلح، سپاه و بسیج و مردم صورت گرفت.

امام جمعه بوشهر دفاع مقدس را یک مدرسه تربیتی خواند و تصریح کرد: برای پیروزی در مقابل جهان استکبار  راه و رسم رزمندگان دفاع مقدس باید باشد.

وی تأکید کرد: اکنون نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و تمامی نیروهای حافظ نظام و امنیت ما در بهترین شرایطی قرار دارند که در طول تاریخ ایران قرار داشته‌اند و این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هفته بزرگداشت دفاع مقدس، هفته آموزش آموزه‌های رزمندگانی مانند شهید سلیمانی است خاطرنشان کرد: اگر دشمنان سردار حاج «قاسم سلیمانی» را به شهادت می رسانند به علت ترس از نیروهای مسلح ماست.

وی با اشاره به اینکه با موشک های نقطه زن پایگاه دشمنان را هدف قراردان این اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس نه‌ تنها تجلیل از یک مقطع از تاریخ گذشته ماست؛ بلکه یادآور یک دداررس بزرگ از گذشته است که راهگشای ما در حال و آینده خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و تبلیغی آموزه های دفاع مقدس خیلی برای نسل حال و آینده مهم هستند اظهار داشت: باید بر کیفیت برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس و تاثیر آن بر روی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تمرکز داشته باشیم.

وی ضمن بیان اینکه هدف از تمامی این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس مهمتر از تجلیل، تعلیم آموزه‌های شهدا و رزمندگان برای تمامی مردم و مسئولان است گفت: اگر بخواهیم پیروز شویم راه همان راهی است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس طی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار