حملات بی امان جنگنده‌های ارتش سوریه در ادلب

جنگنده‌های سوریه پس از مدت‌ها در یک حمله گسترده، امروز 20 مرتبه مواضع تروریست‌ها را در استان ادلب بمباران کردند.
کد خبر: ۴۱۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ - 20September 2020

حملات بی امان جنگنده‌های ارتش سوریه در ادلببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، استان ادلب در شمال غرب سوریه پس از مدت‌ها شاهد به پرواز در آمدن جنگنده‌های سوریه و بمباران مواضع تروریست‌ها بود.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، جنگنده‌های روسیه هفته پیش بارها مواضع عناصر جبهه‌النصره را بمباران کرده بودند و این هفته نیز جنگنده‌های سوریه مواضع عناصر گروهک «حراس‌الدین» وابسته به «هیئه تحریر الشام» (جبهة النصره سابق) در اطراف شهر مأرب را بمباران کردند.

این عملیات پس از آن انجام شد که هواپیماهای شناسایی روسی تحرکات تروریست‌ها را در مقرهای خود شناسایی کرده و اطلاعات آن را در اختیار ارتش سوریه قرار دادند.

به گفته یک منبع سوری، در این حملات بیش از ۹ مقر تروریست‌ها و جنگ‌افزارهای آنان بعلاوه یک انبار تجهیزات لجستیکی آن‌ها منهدم شد.

این مقام نظامی سوریه همچنین گفت که حملات هوایی در منطقه «عرب سعید» در غرب شهر ادلب نیز مجموعه‌ای عناصر ترویستی را به همراه فرمانده آن‌ها هدف قرار داد که همگی آن‌ها کشته و زخمی شدند.

همزمان با این حملات، شبکه العربیه به نقل از معارضان سوریه نوشت که جنگنده‌های روسیه نیز دست به «شدیدترین حملات از زمان آتش‌بس» در ادلب علیه مواضع مواضع جبهة النصره زده‌اند.

سه شنبه هفته گذشته نیز یک گردان کامل هوایی از جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع تررویست‌های جبهة النصره را در ادلب بمباران کردند.

بخش های شمالی و غرب ادلب که مشرف به مرز ترکیه است، در حال حاضر تنها مناطقی است که در اشغال تروریست‌های جبهة النصره باقی مانده و آغاز عملیات ارتش سوریه در این مناطق به گفت‌و‌گوهای سیاسی به خصوص رایزنی‌های روسیه و ترکیه وابسته است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار