چهل‌سالگی سرو/

آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قم با تجلیل از ۶ پیشکسوت سال‌های حماسه و ایثار در مسجد مقدس جمکران آغاز شد.
کد خبر: ۴۱۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ - 21September 2020

آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران/ تجلیل از ۶ پیشکسوت ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه عاشورایی ملت مقاوم ایران اسلامی، امروز با حضور مسئولان دستگاه اجرایی و نهاد‌های استان و فرماندهان یگان‌های نیرو‌های مسلح و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، سردار «سیدمحمد تقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، ارشد نظامی استان و رئیس کمیته نیرو‌های مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سخنانی فرارسیدن ایام عاشورایی هفته دفاع مقدس و حماسه پرافتخار رزمندگان اسلام را گرامی داشت.

سپس «بهرام سرمست» استاندار قم اظهار داشت: هشت سال دفاع جانانه و شرافتمندانه و مبتنی بر اعتقادات و ارزش ها، یکدلی و تسلیم ناپذیری این ملت را به رخ جهانیان کشید.

در ادامه حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم عنوان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» اجرا می شود و مایه بسی افتخار است که در جلسه ویدئوکنفرانس استماع سخنان رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضور داریم و یقینا این موضوع حسن مطلعی بر برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان خواهد بود.

در این مراسم با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ۶ پیشکسوت سال‌های دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار