محسنی بندپی:

یکی از درس‌های دفاع‌مقدس، تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب است

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان تهران گفت: اولین درسی که از دفاع‌مقدس میتوانیم در نقشه راهمان داشته باشیم وحدت فرماندهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب است که همه اقشار ولایت پذیری را در این زمانه سرلوحه کار خود قرار داده اند.
کد خبر: ۴۱۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲ - 22September 2020

درس از دفاع‌مقدس، تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با حضور سردار «علی اصغر محسن شیخی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران، سردار «محمد یزدی» فرمانده سپاه محمد رسوالله، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران و دیگر مسولین استان تهران و خانواده معظم شهدا، ایثارگران در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 محسنی بند پی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: اولین درسی که از دفاع‌مقدس میتوانیم در نقشه راهمان داشته باشیم وحدت فرماندهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب است که همه اقشار ولایت پذیری را دراین زمانه درسرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان تهران در ادامه گفت: دومین درس ما از دفاع مقدس وحدت اقشارجامعه است اقشاری که همه نیروهای مسلح اعم از بسیجیان، همه عزیزان سپاه و ارتش، اقشار جامعه، طوایف و همه اقوام که زیر پرچم ولایت شرایطی را فراهم کردند که دفاع از آرمان های انقلاب و سرزمین را به عنوان یک راهبرد در سرلوحه کار قرار دادند.

استاندار تهران افزود: درس سوم بحث اتکا و خودباوری و تکیه برتوانمندی داخل کشوراست. یادمان نرفته که هیچ کشوری هیچ گونه تجهیزات و مهماتی در اختیار رزمندگان و مدافعان کشور قرار ندادند ولی مردم و اقشار جامعه با همه توان علمی، وبا بهره گیری از ظرفیت خودباوری شرایطی را فراهم کردند که هیچ کمبودی را در این مسیر احساس نکردیم.

محسنی بند پی با تاکید بر صبر و استقامت و آحاد جامعه به خصوص نقش زنان در دفاع مقدس تصریح کرد: درس بعدی ما تولیدملی در عرصه های داخلی بوده است. پس ارزشمندترین هدف دفاع مقدس که فرهنگ سازی و نهادینه کردن در همه ابعاد مختلف همچون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است که باید تبدیل به فرهنگ مستمر و پایدارکنیم.

با آغاز سخنرانی مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری، مدعوین به استماع سخنان معظم له دعوت شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار