چهل‌سالگی سرو/ رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

اجرای ۱۴ عنوان برنامه هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی به تشریح برنامه‌های حوزه هنری استان در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: طی این هفته ۱۴ عنوان برنامه هنری به در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ - 22September 2020

اجرای ۱۴ عنوان برنامه هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی«مجید کریمیان» رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های حوزه هنری دانست و اظهار داشت: باید از هر فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا استفاده کنیم.

وی گفت: زنده نگه داشتن رشادت‌های صورت گرفته در طول دوران انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس یک وظیفه و تکلیف اجتماعی است که باید به صورت جد و با قوت برای آشنایی نسل‌های آینده به آن پرداخته شود.

رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی به تشریح برنامه‌های حوزه هنری استان در هفته دفاع مقدس پرداخت و عنوان کرد: طی این هفته ۱۴عنوان برنامه هنری به در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

کریمیان تصریح کرد: همانند سنوات گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری با همکاری دفاتر مختلف هنرهای نمایشی، تجسمی، مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری و آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خراسان‌جنوبی برنامه‌ریزی شده است.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده، اغلب این برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی تدوین شده‌اند، گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با شهدای دوران دفاع مقدس بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی از برگزاری شب خاطره و شب شعر دفاع مقدس با حضور رزمندگان خبر داد و اضافه کرد: همچنین طی این هفته دو نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس تولید و اجرا خواهد شد.

کریمیان تولید نماهنگ اثر تجسمی، تولید نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس، اکران فیلم دفاع مقدس به‌صورت زنده، تهیه کلیپ معرفی شهدا و نشر آن در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه ارائه محصولات دفاع مقدس و شرکت در نمایشگاه ۱۰۰ اثر تجسمی با موضوع دفاع مقدس از برنامه‌های حوزه هنری خراسان‌جنوبی طی هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها