چهل‌سالگی سرو/

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در یاسوج برپا شد

در دومین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس در گالری باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.
کد خبر: ۴۱۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس امروز با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مدیران در گالری باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

«محمدعلی پیرسبزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: امنیت امروز ما مرهون رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است که با نثار خون خود، شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نمایشگاه عکس دفاع مقدس با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است.

پیرسبزی بیان کرد: در این نمایشگاه، 40 عکس از رشادت‌های زنان و مردان این استان در دوران دفاع مقدس به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 19 پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های این اداره‌کل در هفته دفاع مقدس اشاره داشت و ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در شهرستان‌های مختلف، برگزاری نمایش‌های میدانی با موضوع دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران و سرکشی از خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار