فرمانده سپاه نینوا گلستان:

پزشکان و پرستاران امروز همانند امدادگران دوران دفاع مقدس خدمت می‌کنند

سردار «علی ملک شاهکویی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: پرستاران و پزشکان و امدادگران ما در بیمارستان در خط مقدم به کمک بیماران آمدند و خدمت می‌کنند و همانند رزمندگان دفاع مقدس، در هشت سال دفاع مقدس ایثار و از خود گذشتگی می‌کنند و ما باید سپاسگزار عرصه‌های تلاش آنها باشیم.
کد خبر: ۴۱۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ - 24September 2020

پزشکان و پرستاران امروز همانند امدادگران دوران دفاع مقدس خدمت می کنند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته  دفاع مقدس، اولین یادواره شش شهید جامعه پزشکی غرب استان گلستان در شهرستان کردکوی برگزار شد.

در این مراسم سردار «علی ملک شاهکویی» فرمانده سپاه نینوا استان به نقش و جایگاه امدادگران در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس، همه اقشار جامعه به صورت بسیجی با دشمن نبرد کردند و از جان خود برای حفظ نظام و میهن گذشتند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: یکی از این اقشار امدادگران، پرستاران و دکترها در لباس سفید بودند که به مجروحان جنگ کمک رسانی می‌کردند.

وی با توجه به رخداد اخیر در کشور و بیماری کرونا بیان داشت: پرستاران و پزشکان و امدادگران ما در بیمارستان در خط مقدم به کمک بیماران آمدند و خدمت می‌کنند و همانند رزمندگان دفاع مقدس، در هشت سال دفاع مقدس ایثار و از خود گذشتگی می‌کنند و ما باید سپاسگزار عرصه‌های تلاش آنها باشیم.

در ادامه ضمن خاطره گویی چند تن از رزمندگان، از خانواده شش شهید عرصه سلامت و جامعه پزشکی، تجلیل بعمل آمد و مزار شهدای شهر کردکوی عطرافشانی شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار