در پیامی؛

سرلشکر باقری شهادت سردار «خدادی» را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت سردار «حمید خدادی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 24September 2020

سرلشکر باقری شهادت سردار «خدادی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «حمید خدادی» معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جانباز سرافراز و سردار عالیقدر سرتیپ پاسدار «حمید خدادی» معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده معظم و رزمندگان دلاور نیرو‌های مسلح به‌ویژه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

خدمات ارزنده و درخشان آن شهید متواضع و مصمم در مجموعه‌های حفاظت، امنیت و اقدامات تأمینی ستاد کل نیرو‌های مسلح و سپاه وی را در تراز پاسداری الگو و مرجع برای دفاع غیر محافظه کارانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و سربلندی ایران و ایرانی معرفی کرد که به فضل الهی مورد تأسی مدافعان کشور و نظام اسلامی قرار خواهد گرفت.

با گرامیداشت یاد و خاطره الهام‌بخش او از درگاه حضرت کبریایی برای آن شهید عزیز علو مرتبت و جایگاه و همجواری با شهیدان کربلا و برای بیت مکرم، بازماندگان گرامی و آحاد همرزمان دلاور ایشان ثبات قدم و پایداری در خدمت به اعتلای اسلام، انقلاب و ملت ایران طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار