مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد خبر داد؛

پخش مجموعه برنامه «روایت عشق» روی آنتن رادیو یزد

«اعظم حجت» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد از پخش رادیویی مجموعه برنامه «روایت عشق» خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ - 25September 2020

«اعظم حجت» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: مجموعه برنامه «روایت عشق» برنامه ۱۵ دقیقه‌ای در قالب معرفی کتاب‌های دفاع مقدس با نگاهی بر ادبیات پایداری است که شب‌ها روی آنتن رادیو یزد می‌رود.

حجت با اشاره به اینکه این مجموعه طی ۲۴ قسمت پخش خواهد شد افزود: موضوعات مورد بحث در برنامه پیرامون کتاب‌هایی است که توسط نویسندگان یزدی به زیور طبع آراسته شده و در حوزه جنگ و دفاع مقدس چاپ شده اند.

وی افزود: کتاب‌ها عموماً از یادمان‌ها، عملیات‌ها، مقرّ و منطقه حضور تیپ الغدیر یزد و رزمندگان یزدی انتخاب می‌شود.

حجت با بیان اینکه در هر برنامه با نویسندگان یزدی هر کتاب گفت‌وگوی تلفنی انجام می‌شود گفت: با نویسندگان کتاب‌ها در مورد نحوه و مراحل نگارش کتاب‌ها سؤال می‌شود که از مشکلات و موانع تألیف، انگیزه نوشتاری کتاب و محتوای کتاب صحبت کنند.

اعظم حجت با اشاره به اینکه کتب فاخر دفاع مقدس با حمایت اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یزد انتخاب می‌شوند گفت: در پایان هر برنامه سوالی از کتاب مطرح می‌شود تا شنونده علاقمند به خواندن کتاب و شرکت در مسابقه شود.

وی در پایان بیان کرد: مجموعه برنامه‌های روایت عشق توسط گروه رادیویی بسیج یزد به تهیه کنندگی و گویندگی «ناهید فرجی» و نویسندگی «راحله کمال‌زاده» تهیه و پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها