چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان مطرح کرد؛

موفقیت ملت ایران در تحقق گام دوم انقلاب با شاخص های دفاع مقدس

حجت الاسلام «اسماعیل تدینی» گفت: عمل به شاخص‌های موفقیت در دفاع مقدس می‌تواند ما را در تحقق گام دوم انقلاب پیروز کند.
کد خبر: ۴۱۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در ششمین روز از هفته دفاع مقدس در دیدار حجت الاسلام و المسلمین «اسماعیل تدینی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به همراه شورای معاونین اظهار داشت: هفته دفاع مقدس مناسبتی است که باید آن را با پاسداشت و رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان ایران به هفته عزتمندی و افتخار تبدیل کنیم.

وی گفت: استان سمنان یکی ازاستان های پر افتخار در دوران دفاع مقدس است که از نظر تعداد شهدا و شاخص های ایثارگری جزو رتبه های اول کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ترویج ارزش های دفاع مقدس برای زائران بقاع متبرکه امری ضروری است، ادامه داد: حرم های مطهر امامزادگان مکان های مقدسی هستند که علاوه بر حضور پیکرهای مطهر شهدا، خاطره هایی از جمع آوری کمک های مردمی به جبهه را نیز با خود دارد که لازم است در تدوین دایره المعارف دفاع مقدس استان و تدوین نقش نهادهای استان در دفاع مقدس مد نظر قرار گیرد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان ادامه داد: انتظار می‌رود  اداره کل  اوقاف استان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سرکشی و تجلیل ازرزمندگان، فضا‌سازی فرهنگی و تبلیغی، گسترش محافل خاطره‌گویی درجلسات و محافل، جمع آوری خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس جهت تدوین وچاپ کتاب، تدوین نقش اوقاف در دفاع مقدس جهت جانمایی در دایره المعارف استانی دفاع مقدس، برگزاری یادواره  شهدا و ... مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین«اسماعیل تدینی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: سازمان اوقاف با نهاد های انقلابی هم خانواده است و واقفین با وقف مال خود و شهدا با جانشان برای اسلام فداکاری کردند.

وی با بیان این که شاخص های موفقیت ما در دفاع مقدس می تواند ما در تحقق گام دوم انقلاب پیروز کند، افزود: معنویت، ایثار، فداکاری، مقاومت، ایستادگی، اتکا به جوانان، اتحاد و همدلی از شاخص های موفقیت ملت ایران در تحقق گام دوم انقلاب محسوب می شود.

تدینی در ادامه  در خصوص فعالیت های انجام شده اداره کل اوقاف در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: 50 عنوان برنامه  تولیدی در سطح امامزاده های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی، تولید 35 برنامه محتوایی وانتشار در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، غبارروبی 22 امامزاده در سطح استان،  تقدیر و تجلیل از رزمندگان تحت پوشش اوقاف در هفته دفاع مقدس و ... از برنامه های  شخص اداره کل اوقاف در این ایام بوده است.

موفقیت ما تحقق گام دوم انقلاب با شاخص های دفاع مقدس

موفقیت ما تحقق گام دوم انقلاب با شاخص های دفاع مقدس

موفقیت ما تحقق گام دوم انقلاب با شاخص های دفاع مقدس

موفقیت ما تحقق گام دوم انقلاب با شاخص های دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار