پیام تسلیت سرلشکر صفوی در پی شهادت سردار «خدادی»

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پی شهادت سردار خدادی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ - 26September 2020

پیام سرلشکر صفوی در پی شهادت سردار «خدادی»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «حمید خدادی» معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه، سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

خبر شهادت سردار سپاه اسلام، سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه و از پیشکسوتان دفاع مقدس و طلایه‌داران دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز واصل و موجب تألم خاطر گردید.

نقش‌آفرینی‌های این سردار سرافزار در جبهه‌های مختلفی همچون صحنه‌های مختلف دفاع مقدس و پاسداری و صیانت از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در قامت سرداری استوار، شجاع و انقلابی و در سال‌های اخیر در مسئولیت‌های مختلف حفاظتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح و همچنین همرزمی و همراهی با سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه همیشه در اذهان و یاد‌های همرزمان و دوست داران انقلاب اسلامی می‌ماند.

اینجانب این مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم و همرزمان دفاع مقدس و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین تو‌أم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار