چهل‌سالگی سرو/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دفاع مقدس زیباترین تابلوی مبارزه با استکبار را در مقابل دیدگان تاریخ به نمایش گذاشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس زیباترین تابلوی مبارزه با استکبار را در مقابل دیدگان تاریخ و جهانیان قرار داد و نشان داد می‌توان با قدرت مقاومت و سلاح ایمان و عشق در مقابل همه مستکبران پیروز شد.
کد خبر: ۴۱۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 27September 2020

دفاع مقدس زیباترین تابلوی مبارزه با استکبار را در مقابل دیدگان تاریخ به نمایش گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «احمد ملایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: اقتدار و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا است.

وی با تأکید بر اینکه بر همه ما واجب است قدردان تلاش‌های شهدا و خانواده‌های گرانقدرشان باشیم، بیان داشت: هدف شهدا مبارزه با استکبار و دفاع از انقلاب و میهن اسلامی  بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: در جنگ تحمیلی همه مستکبران عالم به صحنه آمدند و از ابزار و امکانات و توان خود استفاده کردند تا انقلابی را نابود کنند که  مردم با نثار خون خود به پیروزی رسانده بودند اما قدرت ایمان، مجاهدت، همدلی و وحدت مردم با رهبری امام راحل عظیم‌الشان، جلوه‌های ماندگاری از شکوه ایمان و ایثار را به نمایش گذاشت و هیمنه مستکبران را در هم شکست.

ملایی اضافه کرد: دفاع مقدس زیباترین تابلوی مبارزه با استکبار را در مقابل دیدگان تاریخ و جهانیان قرار داد و نشان داد می‌توان با قدرت مقاومت و سلاح ایمان و عشق در مقابل همه مستکبران پیروز شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار از مهمترین آموزه‌های اسلام و مکتب محرم و عاشور و دفاع مقدس است، افزود: همچنین 13 آبان به دلیل اتفاقاتی که در تاریخ انقلاب در این روز افتاده روز ویژه مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: این روز یادآور وقایع مهمی است که تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ به خاک وخون کشیده شدن دانش‌آموزان توسط دژخیمان شاهنشاهی در 13 آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام  در ۱۳ آبان ۵۸ سه واقعه مهم  این یوم الله است.

ملایی در خصوص بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان امسال با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) تقارن یافته و تلاش بر این است که در برنامه‌ریزی‌ها با در نظر گرفتن شرایط ناشی از ویروس منحوس کرونا و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و اصل سلامت محوری به شیوه مقتضی، هماهنگ با سراسر کشور گرامی داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار