چهل‌سالگی سرو/ رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی:

«دفاع مقدس» اوج عزت ملت ایران بود

شاهین محمدصادقی با اشاره به اینکه دفاع مقدس اوج عزت ملت ایران بود، گفت: در شرایط سخت مقابله با کرونا مشخص شد که جامعه پزشکی چقدر ایثار در وجودشان است.
کد خبر: ۴۱۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 27September 2020

«دفاع مقدس» اوج عزت ملت ایران بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «شاهین محمدصادقی» رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور امروز (یکشنبه) در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار داشت: جامعه پزشکی در هر صحنه‌ای که انقلاب نیاز داشت، حضور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی در تمام سختی‌های کشور در خط مقدم حاضر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس، کادر درمان برخی مواقع جلوتر از رزمندگان حضور داشتند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به جانفشانی کادر درمان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: ما شرایط سختی را گذراندیم تا به اینجا رسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: برخی از افراد، حداکثر ظلم را به جامعه پزشکی داشتند، اما در شرایط سخت مقابله با کرونا مشخص شد که جامعه پزشکی چقدر ایثار در وجودشان است.

محمدصادقی با اشاره به اینکه دفاع مقدس اوج عزت ملت ایران بود، گفت: به‌عنوان یک بسیجی، از همه ایثارگری‌های کادر درمان و همه ملت تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار