فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

روحیه انقلابی، شاخص رفتاری معلم تراز انقلاب اسلامی است

سرهنگ علیرضا جنیدی گفت: شاخص رفتاری معلم تراز انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی است؛ بر همین اساس معلم انقلاب اسلامی، عامل فرایند پیشرفت و روشنفکری و حامل وجه نرم‌افزاری انقلاب در مسیر عبور از تهدیدات و بهره‌گیری از فرصت‌های پیش روست.
کد خبر: ۴۱۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ - 28September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در همایش فرهنگیان تراز انقلاب اسلامی که در سالن هنر این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: معلم به عنوان اولین پازل مدیریت فرهنگی جامعه نیازمند تراز رفتاری و اعتقادی است تا در پرتو آن به تبیین ایده‌های فطری و دینی پرداخته و به اهداف عالی خود در تربیت و پرورش نسل‌های بشری در جامعه دینی دست پیدا کند.

وی افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، هر هزینه در آموزش‌ و پرورش، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود بنابراین اگر نتوانیم در کشور گفتمان ملی نسبت به آموزش‌ و پرورش ایجاد کنیم، نباید انتظار کشوری سربلند را در آینده داشته باشیم.

جنیدی ادامه داد: در تمام دنیا مسئولیت تعلیم و تربیت بر عهده آموزش‌ و پرورش است، ولی این دستگاه نمی‌تواند به‌تنهایی و بدون کمک سایر دستگاه‌ها بر این مهم دست پیدا کند.

وی به تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش اسلامی در کلام رهبر معظم انقلاب پرداخت و تصریح کرد: شاخص رفتاری معلم تراز انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی است؛ بر همین اساس معلم انقلاب اسلامی، عامل فرایند پیشرفت و روشنفکری و حامل وجه نرم‌افزاری انقلاب در مسیر عبور از تهدیدات و بهره‌گیری از فرصت‌های پیش روست.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خاطر نشان کرد: لازم است مدیران در حوزه مدیریت خود، بودجه‌ای جداگانه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و ورزشی در نظر بگیرند و با ایجاد انگیزه برای نیروهای بسیجی از مشارکت ۱۰۰ درصدی آن‌ها بهره ببرند.

جنیدی در پایان عزم ملی برای اجرای سند تحول بنیادین را یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیش روی اجرای این سند دانست و افزود: مجلس، مردم، روحانیت، اساتید، خانواده‌ها و سایر اقشار مردم باید تلاش کنند تا سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با موفقیت اجرا شود.

در پایان این مراسم، از تعدادی از فرهنگیان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار