مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

تشکیل مرکز رصد اولویت‌ محرومیت‌های مناطق محروم در دانشگاه مازندران

«سید امیر سادات کرمی» از تشکیل مرکز رصد اولویت‌های محرومیت‌های مناطق محروم در دانشگاه مازندران به همت گروه‌های جهادی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ - 28September 2020

تشکیل مرکز رصد اولویت‌ محرومیت‌های مناطق محروم در دانشگاه مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید امیر سادات کرمی» مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران امروز در حاشیه مراسم تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی استان مازندران در بابلسر در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و خدا قوت به جهادگران عرصه سلامت و همه گروه‌های جهادی اظهار داشت: گروه‌های جهادی در ۸ ماه گذشته تا به امروز واقعا جانانه زحمت کشیدند؛ بچه‌هایی که امروز در خدمت آنان بودیم ۴۰ سرگروه برتر جهادی استان بودند که گوشه‌ای از زحمات آنان به تمام خدمات است که برخی مسئولین کم کار در کشور انجام می‌دهند.

وی افزود: خیلی از نیازمندی‌های استان توسط کارگاه‌های تولیدی جهادگران مرتفع شد و اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است، کمک مومنانه هم گوشه‌ای از این عملکرد است که قسمتی از نیازمندی‌های خانواده‌های محروم را برطرف کرد.

سادات کرمی تاکید کرد: این تصویری که امروز ما شاهد آن هستیم تصویر واقعی انقلاب اسلامی است؛ این تصویری بود که در انقلاب تولید شد؛ خودباوری، عزت، روحیه جهادی، اقدام بدون توقع و بدون مزد و اجری، یقینا مولد فرهنگ انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران در ادامه گفت: قطع به یقین تجلیل و بزرگداشت بچه‌های جهادی یک فرهنگ‌سازی بسیار غنی و ارزشی است. این الگو باید تجلیل و تبیین بشود به ویژه اساتید و دانشگاه‌هایی که در این حوزه‌ها خوش درخشیدند و انصافا نشان دادند که دغدغه بچه‌های جهادی دغدغه مسئولین دانشگاهی نیز هست.

این مسئول ادامه داد: اقدامات گروه جهادی توسط گروه‌های جهادی تخصصی به سمت اقدامات تخصصی خواهد رفت؛ یعنی اقدامات عمومی باید حفظ شود اما دانشگاه‌ها در حوزه تخصصی خودشان باید فعالیت کنند به نوعی مشکلات مناطق محروم به دست این متخصصان رفع گردد.

وی در پایان اظهار داشت: مرکز رصد اولویت‌های محرومیت‌های مناطق محروم استان در دانشگاه مازندران به همت گروه‌های جهادی استان تشکیل می‌شود که کمک بسزایی در راهبری گروه‌های جهادی به سمت اولویت‌های محرومیت‌های نیازمندی‌های استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار