نتایج یک نظرسنجی عبری نشان داد؛

حرف چه کسی را باور می‌کنید؟ نتانیاهو یا سید حسن نصرالله

بررسی نتایج یک نظرسنجی توئیتری نشان داد که بیش از ۹۰ درصد صهیونیست‌ها، دروغ‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی را باور ندارند و سخنان دبیرکل حزب‌الله را تأیید می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 30September 2020

حرف چه کسی را باور می کنید؟ نتانیاهو یا سید حسن نصراللهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دروغ‌های روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص انبارهای تسلیحاتی حزب‌الله لبنان باعث شده تا یک کاربر صهیونیست، یک نظرسنجی در این خصوص در توئیتر به راه اندازد.

در این نظرسنجی خطاب به صهیونیست‌ها سوال شده است: حرف‌های چه کسی را باور می‌کنید؟

۱. نتانیاهو

۲. نصرالله

بررسی آماری پاسخ‌های انتخاب شده در این نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۹۰ درصد از شرکت کنندگان در آن، سخنان سید حسن نصرالله را باور می‌کنند.

این مسأله نشان می‌دهد که خود صهیونیست‌ها هم دروغ‌های نخست وزیرشان را باور ندارند.

ماجرا از این قرار است که نتانیاهو مدعی شده بود در منطقه الجناح لبنان یک انبار تسلیحاتی متعلق به حزب الله وجود دارد که بسیار خطرناک است. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هم در سخنرانی سه شنبه شب خود تصریح کرد: نتانیاهو مدعی است که حزب الله موشک‌هایی در نزدیکی ایستگاه گاز انبار کرده است؛ روابط عمومی حزب الله از رسانه‌ها خواهد خواست که به مکانی که نتانیاهو مدعی است بیایند تا دروغ نخست وزیر رژیم صهیونیستی روی آنتن زنده فاش شود.

نصرالله تاکید کرد: ما موشک‌ها را در بندر بیروت و نزدیک ایستگاه گاز قرار نمی‌دهیم و خوب می‌دانیم که موشک‌هایمان را کجا قرار دهیم. روابط عمومی حزب الله ساعت ۱۰ شب به وقت محلی در منطقه الجناح-الووزاعی برای اطلاع از واقعیت وضع آنجا و کشف دروغ نتانیاهو برنامه رسانه‌ای دارد.

وی افزود: اقدامات ما با هدف آگاهی بخشی به لبنانی‌هاست و اینکه ما موشک‌هایمان را در میان خانه‌ها قرار نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ 151
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار