سردار غلامرضا سلیمانی مطرح کرد؛

تدوین سند ۱۰ ساله بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب در بسیج

رئیس سازمان بسیج گفت: یک سند ده ساله را در سازمان بسیج مستضعفین بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی تدوین کرده‌ایم که امسال به‌صورت آزمایشی در حال اجراست.
کد خبر: ۴۱۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ - 30September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که یک برنامه نظارتی با هدف رصد، نظارت، شنیدن نظرات و گفتن خداقوت به دوستان و همکاران در سازمان بسیج داریم، که امروز توفیق حضور در استان چهارمحال‌ و بختیاری را داشتیم، اظهار کرد: یک سند ده سال را در سازمان بسیج مستضعفین بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی تدوین کرده‌ایم که امسال به‌ صورت آزمایشی در حال اجراست.

سردار سلیمانی گفت: تقویت بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی، تقویت بسیج محلات جهت ایجاد محله اسلامی، محرومیت‌زدایی و سازندگی، نهضت جهش تولید و سبک زندگی ایرانی اسلامی و بسیج زنان، بخشی از سرفصل‌های این سند راهبردی است.

وی با بیان این‌که مردم سالاری فقط شرکت در انتخابات نیست، افزود: تلاش برای تحقق همه جنبه‌های مردم سالاری یکی از اهداف این سند ده ساله است.

سردار سلیمانی ابراز داشت: جذب و سازماندهی به‌خوبی در بسیج صورت می‌گیرد، ولی متاسفانه خلا‌هایی در زمینه تربیت وجود دارد که ما در بسیج مستضعفین به دنبال تربیت ۸ میلیون جوان پای کار انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: یکی از سنگین‌ترین بخش‌های این سند راهبردی ده ساله بخش تعلیم و تربیت است و به دنبال آن هستیم که بصورت گسترده‌تر از طرح شجره طیبه صالحین عمل کنیم و تلاش داریم با این سند خلا‌های که در زمینه تعلیم و تربیت در بسیج وجود دارد را برطرف کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در راستای توجه به فضای مجازی به دنبال اجرا کردن «طرح ثامن» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستیم، که با فعال شدن این طرح در فضای مجازی پیش‌بینی می‌شود بیش از هشت میلیون مخاطب در این سامانه فعال شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار