نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بسیج یک ظرفیت عظیم است

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گفت: بسیج حقاً و انصافاً یک ظرفیت عظیم است که وقتی انسان می‌نگرد می‌بیند هیچ چیز جز اعجاز نیست که خداوند این فکر را به عبد صالح خود یعنی امام خمینی(ره) القا کند و این اتفاق مبارک در کشور شکل بگیرد.
کد خبر: ۴۱۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ - 30September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج حقاً و انصافاً یک ظرفیت عظیم است که وقتی انسان می‌نگرد می‌بیند هیچ چیز جز اعجاز نیست که خداوند این فکر را به عبد صالح خود یعنی امام خمینی(ره) القا کند و این اتفاق مبارک در کشور شکل بگیرد.

وی با بیان این که تولیت بسیج توسط سپاه عنایت پرودگار به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، افزود: تولیت بسیج به خوبی توسط سپاه صورت گرفته و به معنای واقعی پاسدار این سازمان بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: این برنامه ده ساله که توسط سردار غلامرضا سلیمانی تشریح شد بسیار کار خوبی است و باعث نظم و انسجام برنامه می‌شود.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج باید قوت بیشتری بگیرند و به‌صورت کمی و کیفی به آنها توجه شود.

وی تاکید کرد: تعلیم و تربیت باید در سپاه نقش کلیدی ایفا کند همه ما نیازمند تربیت و تزکیه هستیم، حلقه‌های صالحین از کارهایی‌ است که به پایگاه‌ها محول شده است، یقیناً تشکیلات و سازمان بدون تربیت صالح حرکت نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام خاطرنشان کرد: گاهی گزارش‌ها با واقعیت‌های میدانی هم‌خوانی ندارد و در این زمینه نیز باید رصد و هدایت صورت گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار