فرمانده انتظامی استان مازندران:

تكریم از خانواده‌های شهدا مایه انگیزه مضاعف برای خدمتگزاری به مردم است

سردار «مرتضی میرزایی» گفت: تكریم از خانواده‌های معظم و معزز شهدا مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۱۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ - 01October 2020

تكریم از خانواده‌های شهدا مایه انگیزه مضاعف برای خدمتگزاری به مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده جانباز شهید «علی‌اکبر علی‌نسب» در شهرستان بابل اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، بقاء و دوام آن وحدت كلمه است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم آنان گفت: همه ما مدیون خون شهدا و صبوری خانواده‌های معظم آنان هستیم.

سردار میرزایی تصریح کرد: تكریم از خانواده‌های معظم و معزز شهداء مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، بقاء و دوام آن و حفظ ارزش‌های انقلاب وحدت كلمه است.

وی همچنین اظهار داشت: این انقلاب به آسانی بدست نیامده و با خون پاكترین و رشیدترین فرزندان این ملت تضمین شده پس نباید در پاسداری از آن غفلت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار