چهل‌سالگی سرو/ دبیر اجرایی ششمین جشنواره هنر مقاومت به دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری کارگاه «خط خاطرات»/ آثار به جشنواره جهانی هنر مقاومت ارسال می‌شوند

حبیبی از برگزاری کارگاه «خط خاطرات» خبر داد و گفت: آثار خلق شده در این رویداد هنری به دبیرخانه جشنواره جهانی هنر مقاومت ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰ - 04October 2020

«محمد حبیبی» دبیر اجرایی ششمین جشنواره هنر مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از برگزاری هفتمین کارگاه «خط خاطرات» در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت «اقتدار 40» خبر داد و اظهار داشت: کارگاه خط خاطرات با حضور هنرمندانی از پنج استان کشورمان به دبیری حبیب‌الله صادقی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه خط خاطرات در گذشته در ایام سوم خرداد برگزار می‌شد اما امسال به‌دلیل اینکه سوم خرداد همزمان با ماه رمضان بود و البته به‌دلیل محدودیت‌هایی که در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود داشت، تصمیم گرفتیم تنها میزبان پنج هنرمند باشیم.

ورک‌شاپ «خط خاطرات» برگزار شد/ آثار به جشنواره جهانی هنر مقاومت ارسال می‌شوند

دبیر اجرایی ششمین جشنواره هنر مقاومت تصریح کرد: موضوع امسال کارگاه خط خاطرات دفاع مقدس و شهید سلیمانی است و کریم زارعی از همدان، محمدعلی نادری از بوشهر، علی غیبی از تهران، خدیجه همرنگ از تهران و نوید سیم‌بر از کرج هنرمندان حاضر در این رویداد بود که طی سه روز در این رویداد حضور داشتند و آثار خلق شده در جشنواره جهانی هنر مقاومت حضور خواهند کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار