چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌ جنوبی:

۳۰ رزمنده شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌ جنوبی تجلیل شدند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌ جنوبی گفت: به مناسبت چهل‌سالگی دفاع مقدس از ۳۰ رزمنده شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌ جنوبی تجلیل به‌عمل آمد.
کد خبر: ۴۲۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 04October 2020

۳۰ رزمنده شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی تجلیل شدند«وحید داعی» مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌ جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در بیرجند، با تأکید بر اینکه دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است، اظهار داشت: دفاع مقدس یک اثر و افتخار ماندگار برای کشور و مایه فخر و مباهات برای امت است.

وی توكل به خدا، روحيه جهادی وحضور مقتدرانه رزمندگان و ايثارگران در جبهه‌های حق عليه باطل را از رمزهای پیروزی ملت ایران برشمرد و گفت: امروز هم به پشتوانه همدلی مردم، ایران عزتمند و مقتدرانه در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و مسیر شکوفایی و تعالی را طی می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاراه به تجلیل از ۳۰ رزمنده شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌ جنوبی، عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسات نشان دادن جایگاه و نقش مهم ایثارگران در جامعه کنونی است و تلاش براین بوده در مناسبت‌های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت ترویج را ترویج دهیم.

داعی با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیشترین تعداد ایثارگر را در بین ادارات استان دارد، عنوان کرد: یکی از برکات و افتخارات دفاع مقدس این بود که رزمندگان دلیر و ملت مقاوم ایران شعار «ما می‌توانیم» را به خوبی اثبات کردند بنابراین این موضوع باید در این شرایط امروز برای همه الگو و درس مهمی باشد.

انتهای پیام/          

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار