تولید مستند «پروانه‌های بهشتی» با محوریت زندگی مادر ۱۷ شهید آذربایجان غربی

کارگردان مستند «پروانه‌های بهشتی» از تولید این مجموعه مستند در ۱۷ قسمت خبر داد و گفت: زندگانی یک مادر شهید از هر شهرستان آذربایجان غربی، در این مستند معرفی می‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ - 04October 2020

مستند«پروانه‌های بهشتی» با محوریت زندگی مادر ۱۷ شهید آذربایجان‌غربی ساخته می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، نشست خبری مستند «پروانه‌های بهشتی»، امروز (یک‌شنبه) با حضور «یعقوب اکبریان» نویسنده و کارگردان این اثر برگزار شد.

کارگردان مستند «پروانه‌های بهشتی» در این نشست اظهار داشت: این مجموعه در ژانر «مستند» و در ۱۸ قسمت، با هدف معرفی تعدادی از مادران شهدای آذربایجان غربی به تهیه‌کنندگی کنگره ۱۲ هزار شهید استان، با معرفی ۱۷ مادر شهید در شهرستان‌های آذربایجان غربی تهیه می‌شود.

اکبریان افزود: یک قسمت هم با حضور این مادران شهدا در آستان مقدس امام رضا (ع) تصویربرداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌تولید این اثر چهار ماه طول کشیده است، گفت: تولید این اثر یکی از دغدغه‌های مهم من بوده و تا رسیدن کار به این مرحله، سه سال زحمت کشیده‌ام.

این کارگردان ادامه داد: قسمت اول مستند در یک ماه تولید شده و قسمت‌های دیگر نیز به‌تدریج در یک سال آینده تولید می‌شوند و تلاش می‌کنیم محبت مادران شهدا را در این اثر نمایش بدهیم.

وی با اشاره به این‌که از هر شهرستان یک مادر شهید برای مستند انتخاب شده است، گفت: در قسمت اول این مستند از خانم «سکینه سهرابی» مادر شهید «علی‌اصغر جودی نعمتی» یاد کرده‌ایم که زندگی خاص و عاشقانه‌ای داشته است، همچنین تلاش می‌کنیم تا نمایش «فولکلور» هر شهر را در قالب این مستند، به‌خوبی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار