پیام نماینده ولی فقیه در سیستان ‌وبلوچستان؛

شهدای دفاع مقدس، با عیان نمودن پیکرهایشان، فرهنگ شهادت را جلوه‌ای دیگر بخشیده‌اند

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان، در پی بازگشت پیکر مطهر روحانی شهید «لال بخش شهلی‌بر» و شهادت چهار تن از نیروهای حافظ امنیت در استان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ - 06October 2020

شهدای دفاع مقدس، با عیان نمودن پیکرهایشان، فرهنگ شهادت را جلوه‌ای دیگر بخشیده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام‌ «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در پی بازگشت پیکر مطهر روحانی شهید شهلی‌بر و شهادت چهار تن از نیروهای حافظ امنیت در استان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

شهدای دفاع مقدس، نه تنها در نبرد هشت ساله حق علیه باطل جان خود را فدای آرمان‌های خویش کردند، بلکه در روزهای پس از دفاع مقدس نیز هر از چند گاهی با عیان نمودن پاره‌های پیکر مطهرشان، فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را جلوه‌ای دیگر بخشیده‌اند.

روحانی شهید لال‌بخش شهلی‌بر که در دوران دفاع مقدس برای کسب رضایت الهی، راهی جبهه‌ها شده بود، حال به دیار غیورپرور سیستان‌ وبلوچستان بازگشته و دل‌های این مردم نجیب و ایثارگر را جلا داده است.

مسیری که رهروان آن دلیرمردانی هستند که در سیستان‌وبلوچستان مشغول خدمت و مهیای شهادتند و در چند روز گذشته نیز، چهار تن از این انسان‌های پاک، پاسداران شهید مرتضی کباری، حجت هراتی، سعید مهرجان و مرزبان شهید بهروز هراتی‌مقدم در مسیر دفاع از امنیت استان و خدمت خالصانه به مردم نجیب این خطه، به دست اشرار و دشمنان اسلام، به فیض عظیم شهادت دست پیدا کردند. امیدواریم که خداوند همه آنها را بر سر سفره اباعبدالله (ع) بنشاند و این عزیزان را با شهدای کربلا محشور کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار