چهل‌سالگی سرو/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سخن گفتن از ایثار و رشادت‌های دفاع مقدس با عملگرایی مسئولان نمود بیشتری پیدا می‌کند

شهباز حسن‌پور بیگلری گفت: اگر ما در راه خدمت‌رسانی به مردم عملگرا باشیم و عملکردمان مورد رضایت مردم واقع شود، آن‌وقت می‌توانیم درباره ازخودگذشتگی، ایثار و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس با مردم سخن بگوییم.
کد خبر: ۴۲۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۵ - 07October 2020

رفاه و تجمل‌گرایی برخی مسوولان از بزرگترین تهدیدات داخلی انقلاب است«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس هدفی جز دفاع از میهن، انقلاب و حفظ آرمان‌های امام راحل نداشتند و در این راه از جان خود نیز دریغ نکردند؛ در حقیقت رزمندگان ایران اسلامی هشت سال در برابر دشمن بعثی و حامیان مزدورش ایستادگی کردند، تا نگذارند یک وجب از خاک کشورمان از دست برود.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه مسوولان اکنون نیز باید راه شهدای جنگ تحمیلی در خصوص خدمت به ملت و کشور را با جدیت هرچه تمام ادامه دهند، افزود: امروز نوبت مسئولان نظام و یادگاران دوران دفاع مقدس است که جان خود را وقف خدمت به مردم کنند. اگر ما در راه خدمت‌رسانی به مردم عملگرا باشیم و عملکردمان مورد رضایت مردم واقع شود، آن‌وقت می‌توانیم درباره ازخودگذشتگی، ایثار و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس با مردم سخن بگوییم.

حسن‌پور بیگلری، پیشگام بودن فرماندهان در خط مقدم جبهه را یکی از ویژگی‌های بارز و منحصر به‌فرد دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: بیشترین فرماندهان در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و این نشان از پیش‌قدم بودن این دلاورمردان نسبت به رزمندگان در خطوط مقدم است.

امنیت و اقتدار ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان است

وی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی در خاورمیانه را خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی کشورمان دانست و گفت: رزمندگان دفاع مقدس امنیت ایران را با خون‌بهای خود به ارمغان آوردند و امروز مدافعان حرم ادامه دهنده راه رزمندگان، ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ما در اتاق‌های فکر خود به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه شکست نظام جمهوری اسلامی ایران، تضعیف و از بین بردن سه رکن انقلاب اسلامی کشورمان یعنی «ولایت فقیه»، «ایمان و باور‌های دینی» و «وحدت و مشارکت ملت در تمام عرصه‌ها» است.

وی در ادامه با اشاره به آرمان‌های‌مان انقلاب اسلامی ساده‌زیستی مسوولان و خدمت‌رسانی آنها به مردم را از برجسته‌ترین آرمان‌های امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: در اوایل دوران پیروزی انقلاب مردم و مسوولان در کنار یکدیگر برای آبادی کشور تلاش جدی داشتند، اما در حالی‌که مردم همچنان برای سربلندی و آبادانی کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند اما شاهد هستیم که برخی مسوولان از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته و تجمل گرایی و رفاه طلبی را جایگزین خدمترسانی به کشور و ملت کرده‌اند.

این مقام مسوول در پایان با توجه به این نکته که انقلاب اسلامی علاوه بر دستاوردهای عظیمی که به ارمغان آورده با خطرات و تهدیداتی نیز مواجه است، گفت: رفاه و تجمل‌گرایی برخی مسوولان از بزرگترین تهدیدات داخلی انقلاب است؛ در واقع در کنار اقدامات ضدایرانی دولتمردان غربی، رفاه‌طلبی، تجمل‌گرایی و واگرایی برخی مسوولان آسیبی جدی برای کشور محسوب می‌شود که باید برای ریشه‌کن شدن این معضل چاره‌اندیشی کرد.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار