مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عنوان کرد؛

حمایت و پشتیبانی از ساخت و تولید فیلم‌های حوزه دفاع مقدس

سردار «عبدالله ملکی» از حمایت و پشتیبانی از ساخت و تولید فیلم‌های حوزه دفاع مقدس و شناسایی استعدادهای جوانان هنرمند انقلابی در عرصه هنر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ - 06October 2020

حمایت و پشتیبانی از ساخت و تولید فیلم‌های حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در مراسم آغاز ساخت تله فیلم بلند «پای پرواز من» که در روستای پاشاکلای سوادکوه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های این اداره‌کل ساخت و تولید فیلم در حوزه دفاع مقدس و جبهه مقاومت است.

وی افزود: تله فیلم بلند «پای پرواز من» با محوریت شهید مدافع حرم «سیدروح‌الله عمادی» با حمایت این اداره‌کل و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در راستای نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس امروز در زادگاه این شهید بزرگوار کلید خورد.

سردار ملکی با بیان اینکه این اداره‌کل از ساخت و تولید فیلم‌های حوزه دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی می‌کند، گفت: همچنین شناسایی استعدادهای جوانان هنرمند انقلابی در فیلم‌سازی، مستند، داستان و... از اهداف این اداره است.

این مسئول تولید فیلم و مستند را از راه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه و نشر فرهنگ حوزه ایثار و شهادت به نسل امروز و آیندگان دانست و افزود: انتقال آموزه‌های درس‌آموز دفاع مقدس و روایت حماسه‌های مردان رزم و آتش در قالب هنر تأثیرگذاری بیشتری در بین جوانان دارد.

سردار ملکی در ادامه به ذکر خصوصیات و فضائل اخلاقی شهید عمادی پرداخت و با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند و عندربهم یرزقون هستند، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باورمندی و ایمان‌آوری به مسیر پر از معرفت شهداست و باید این راه را ادامه بدهیم و شهدای مدافع حرم بسیار زیبا به معرفت آن دست یافته و به درجات عالی الهی رسیدند.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار